Grzegorz Krzemień

IAB Polska organizuje konkurs Creative Showcase na najbardziej innowacyjne kreacje w reklamie online

IAB Polska uruchamia pierwszą edycję konkursu Creative Showcase, którego celem jest promowanie kreatywności w internetowej reklamie graficznej. Najlepsze kreacje wyłaniane będą co kwartał przez jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów i przedstawicieli domów mediowych. Zgłoszenia w pierwszej, letniej edycji konkursu można nadsyłać do 24 czerwca, a laureaci zostaną wyłonieni 11 lipca.

Czytaj więcej »IAB Polska organizuje konkurs Creative Showcase na najbardziej innowacyjne kreacje w reklamie online

Budżet na marketing online zwiększy się średnio o 33%. Wyniki badania – Marketing 360interaktywny

Grzegorz Krzemień, prezes oraz Arkadiusz Legoń, dyrektor ds. strategii z agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine podczas Forum IAB 2010 przedstawili wyniki badania Marketing 360interaktywny. Badanie, na zlecenie GoldenSubmarine, przeprowadziła firma ORIAQ przy współpracy z IAB Polska.

Czytaj więcej »Budżet na marketing online zwiększy się średnio o 33%. Wyniki badania – Marketing 360interaktywny

GoldenSubmarine bloguje

Agencja interaktywna GoldenSubmarine  uruchomiła firmowego bloga.
Blog firmowy GoldenSubmarine to nie tylko zapis codziennej pracy i czasu spędzonego po godzinach pracowników agencji – programistów, grafików czy też opiekunów klientów. To również baza wiedzy dla klientów agencji oraz wszystkich zainteresowanych marketingiem interaktywnym.Czytaj więcej »GoldenSubmarine bloguje

GoldenSubmarine w IAB

Agencja interaktywna GoldenSubmarine została członkiem polskiego oddziału stowarzyszenia branżowego Interactive Advertising Bureau.  Dołączając do grona kilkudziesięciu polskich firm członkowskich IAB Polska, agencja będzie aktywnie uczestniczyć  w rozwoju polskiego rynku interaktywnego.
Czytaj więcej »GoldenSubmarine w IAB