Grzegorz Błażewicz

Marketing Automation już w Polsce

Według raportów światowych firm badawczych globalny rynek Marketing Automation jest wart aktualnie ok. 2,5 mld dolarów. Wraz ze wzrostem znaczenia marketingu Online wartość tego rynku podwaja się z roku na rok. Systemy marketing automation automatyzują działania marketingowe firm Online i umożliwiają zwiększanie sprzedaży. SALESmanago to pierwszy w Polsce system tego typu.

Czytaj więcej »Marketing Automation już w Polsce

Marketing Automation już w Polsce

Według raportów światowych firm badawczych globalny rynek Marketing Automation jest wart aktualnie ok. 2,5 mld dolarów. Wraz ze wzrostem znaczenia marketingu Online wartość tego rynku podwaja się z roku na rok. Systemy marketing automation automatyzują działania marketingowe firm Online i umożliwiają zwiększanie sprzedaży. SALESmanago to pierwszy w Polsce system tego typu.

Czytaj więcej »Marketing Automation już w Polsce

Allegro wybrało ADmanago dla sklepów iStore

Platforma sklepowa iStore.pl (będąca częścią Grupy Allegro) przygotowała dla swoich użytkowników specjalną ofertę na korzystanie z systemu ADmanago, który upraszcza publikację reklamy w Google i automatycznie obniża jej koszty. Oferta objęła ponad 1500 sklepów internetowych. Platforma iStore.pl chce w ten sposób pomóc swoim użytkownikom zwiększać przychody ze sprzedaży w swoich sklepach i umożliwić obniżanie kosztów reklamy w Google.

Czytaj więcej »Allegro wybrało ADmanago dla sklepów iStore

Konkurs Bezpieczny eSklep 2011 zakończony

Dobiegł końca konkurs związany z bezpieczeństwem polskich sklepów internetowych, organizowany przez Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Gala ogłoszenia wyników i wręczenia nagród odbyła się podczas konferencji naukowej „KONSUMENT I RYNEK – partnerstwo czy konflikt interesów” towarzyszącej tegorocznym Targom Wiedzy Konsumenckiej. Rozstrzygnięcie konkursu miało miejsce w poniedziałek 14 marca w Ministerstwie Gospodarki. 

Czytaj więcej »Konkurs Bezpieczny eSklep 2011 zakończony

Jedynie 20% polskich firm stać na agencję interaktywną

Według badań Millward Brown SMG/KRC aż 53% firm w Polsce nie ma własnej witryny internetowej. Natomiast badanie przeprowadzone wśród przedsiębiorców przez firmę Benhauer pokazuje, że jedynie 20% polskich firm może sobie pozwolić na profesjonalne usługi agencji interaktywnej lub zatrudnienie specjalisty ds. marketingu w Internecie. Z myślą o małych i średnich firmach, które chcą poprawić swoją obecność w Internecie stworzone zostały uproszczone narzędzia Online do samodzielnego marketingu w Google. ADmanago obsługuje linki sponsorowane a SEOmanago pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google.

Czytaj więcej »Jedynie 20% polskich firm stać na agencję interaktywną

ADmanago obniża koszty kliknięć w Google nawet o 70%

ADmanago (www.admanago.pl) to pierwsza na polskim rynku aplikacja internetowa, za pośrednictwem której w bardzo prosty sposób można samodzielnie opublikować reklamę w wyszukiwarce Google. System emisji reklamy w ADmanago został uproszczony do niezbędnego minimum, tak aby reklamodawca nie musiał zakładać konta w systemie Adwords i żeby nie musiał korzystać z usług agencji reklamowej.

Czytaj więcej »ADmanago obniża koszty kliknięć w Google nawet o 70%

Jobmatch.pl laureatem konkursu na najlepszą e-usługę

Platforma rekrutacyjna Jobmatch.pl została laureatem prestiżowego konkursu organizowanego przez Państwową Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości na najbardziej innowacyjną e-usługę. Wręczenie nagród nastąpiło podczas Ogólnopolskiego forum e-biznesu. Z platformy Jobmatch korzysta już ponad 200 polskich firm. A portal Jobmatch miesięcznie odwiedza 50 tys użytkowników. Czytaj więcej »Jobmatch.pl laureatem konkursu na najlepszą e-usługę