Grzegorz Bielecki

1 Grzegorz Bielecki

Frisco.pl rozpoczyna kolejny etap kampanii porównawczej

friscoInternetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kolejny etap kampanii porównawczej – tym razem hasłem przewodnim jest „Frisco Okazja”. Prowadzone dotychczas porównywanie cen do internetowego sklepu Tesco zostało rozszerzone o największych konkurentów. Frisco.pl regularnie analizuje ceny w innych e-supermarketach i typuje produkty objęte programem „Frisco Okazja”. W rezultacie ponad 3 tysiące produktów dostępnych we Frisco.pl zostało oznaczonych specjalnym znakiem wskazującym produkty tańsze niż u konkurencji. W e-sklepie znajduje się też sekcja www.frisco.pl/taniej-niz-myslisz poświęcona produktom z okazyjnymi cenami. Nowy program jest komunikowany poprzez reklamy w internecie, mailingi do klientów i działania PR.

Czytaj dalej »Frisco.pl rozpoczyna kolejny etap kampanii porównawczej

Delikatesy A.pl ruszają z ofertą na całą Polskę

Delikatesy internetowe A.pl powiększyły zasięg dostaw na całą Polskę. W ogólnokrajowej ofercie A.pl poza wybranymi produktami spożywczymi znajduje się ponad 8500 artykułów biurowych, higienicznych, dla dzieci, AGD i szeroki wybór chemii gospodarczej. Zamówienia złożone na stronie internetowej A.pl będą dostarczane klientom przez kurierów.

Czytaj dalej »Delikatesy A.pl ruszają z ofertą na całą Polskę

Delikatesy A.pl z Practum Consulting

Spółka A.pl Internet – właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting. Practum będzie prowadzić relacje z mediami na rzecz A.pl oraz działania z zakresu PR korporacyjnego, m. in. ma obsługiwać przejęcia realizowane przez A.pl Internet, rozwój działalności w kolejnych lokalizacjach i planowany w tym roku debiut spółki na NewConnect.

Czytaj dalej »Delikatesy A.pl z Practum Consulting

Delikatesy A.pl i Fresh24.pl łączą siły

A.pl Internet – właściciel delikatesów internetowych A.pl – oraz spółka Fresh24.pl zawarły umowę, w wyniku której skonsolidują siły sprzedażowe na warszawskim rynku. Zgodnie z umową A.pl Internet nabędzie m.in. domenę, prawa do znaku towarowego, bazę klientów oraz bazę towarową supermarketu Fresh24.pl. W zamian Fresh24.pl obejmie akcje A.pl Internet o wartości 3.097.500 zł, które będą reprezentowały 10% w kapitale zakładowym tej spółki. Wejście w życie umowy będzie oznaczać dla A.pl Internet znaczne umocnienie pozycji na warszawskim rynku. Spółka jeszcze w tym roku planuje debiut na New Connect.

Czytaj dalej »Delikatesy A.pl i Fresh24.pl łączą siły

Zakupy spożywcze w sieci powszednieją

Internet to miejsce, w którym Polacy dokonują regularnych, a nie tylko okazjonalnych zakupów spożywczych – wynika z badania przeprowadzonego przez e-delikatesy A.pl. Internetowy koszyk z zakupami coraz bardziej przypomina ten tradycyjny. Oprócz wody i napojów, trafiają do niego nabiał, kawa, a także warzywa, owoce i mięso. Dla dominującej większości klientów delikatesów internetowych bardzo istotna jest terminowość dostawy (82%), a także łatwość składania zamówień (66%). Są to cechy ważniejsze nawet od cen (63%) i szerokiego asortymentu produktów (60%). Ponadto, z ankiety A.pl wynika, że największą (47%) grupą klientów są osoby powyżej 36 roku życia. Potwierdza to coraz bardziej widoczne w e-handlu zjawisko zmiany struktury wiekowej na korzyść starszych użytkowników.

Czytaj dalej »Zakupy spożywcze w sieci powszednieją

W Katowicach ruszają kolejne e-delikatesy Bomi

Od 19 maja klienci katowickiego Bomi i siedmiu miast z największej aglomeracji śląskiej mogą zamówić swoje ulubione produkty w sieci. Internetowy sklep a.pl współpracujący z delikatesami Bomi w al. W. Roździeńskiego 97 w Katowicach właśnie rozpoczął swoją działalność. To kolejny już e-sklep, który firma uruchomiła w przeciągu ostatnich miesięcy.  

Czytaj dalej »W Katowicach ruszają kolejne e-delikatesy Bomi

A.pl wchodzi do Bydgoszczy

Bydgoszcz jest trzecim po Warszawie i Olsztynie miastem, w którym działają już delikatesy internetowe A.pl (www.a.pl). Od marca tego roku mieszkańcy i lokalne firmy w największym mieście województwa kujawsko-pomorskiego mają e-dostęp do oferty ponad 10 000 produktów sklepu. Partnerem A.pl jest Grupa Bomi, właściciel popularnej sieci delikatesów o tej samej nazwie. 

Czytaj dalej »A.pl wchodzi do Bydgoszczy