Gruper

Zakupy grupowe – jak sobie radzą w social media?

Pierwszy serwis zakupów grupowych w Polsce przekroczył właśnie magiczną barierę 100 tys. fanów na Facebooku. Najlepsze strony firmowe w tej branży aktywizują ok. 6 do 7 procent swoich wszystkich fanów, jednak nie wszystkie serwisy umożliwiają swoim odbiorcom aktywny dialog za pośrednictwem fan page’a. Jak są prowadzone działania polskich serwisów zakupów grupowych na Facebooku?

Czytaj dalej »Zakupy grupowe – jak sobie radzą w social media?

Zakupy grupowe w stronę mobilnego marketingu

Oferty Grupera, największego z polskich portali zakupów grupowych, od kilku dni są dostępne za pośrednictwem aplikacji na iPhone’a i Android. Jak wyjaśniają przedstawiciele serwisu, nowa funkcjonalność to z jednej strony odpowiedź na potrzeby klientów, a z drugiej – szansa na wzmocnienie potencjału portalu jako innowacyjnego narzędzia marketingowego w sieci. A siła internetowej promocji wciąż rośnie.

Czytaj dalej »Zakupy grupowe w stronę mobilnego marketingu

Po raz pierwszy w grupie – unikalne oferty Grupera

Gruper.pl – największy z polskich serwisów zakupów grupowych – jako pierwszy zaoferował kupony rabatowe na zakup samochodu, wyprzedzając tym samym amerykańskiego Groupona. Inne unikalne transakcje Grupera – kurs nauki jazdy czy zagraniczne oferty turystyczne szybko znajdują naśladowców wśród pozostałych tego typu portali działających na polskim rynku.

Czytaj dalej »Po raz pierwszy w grupie – unikalne oferty Grupera