Archiwa tagu: Grupa Żywiec

Grupa Żywiec najlepsza od trzech lat

Grupa Żywiec została wyróżniona w prestiżowym rankingu firm odpowiedzialnych społecznie tygodnika „Polityka”, otrzymując najwyższe wyróżnienie – Złoty Listek CSR. Tym samym potentat polskiego rynku piwa z browarami w Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajsku i Cieszynie znalazł się w elitarnym gronie czternastu firm, które w codziennej działalności wdrażają najwyższe standardy odpowiedzialności społecznej, ujęte w normie ISO 26000.

Ball Packaging Europe wprowadza pierwszą w Polsce „dotykową” puszkę dla Grupy Żywiec S.A.

Firma Ball Packaging Europe wyprodukowała dla Grupy Żywiec S.A pierwszą „dotykową” puszkę do piwa Heineken® o pojemności 0,5 litra. Innowacyjny lakier tworzy charakterystyczną teksturę, miękką i przyjemną w dotyku dla konsumenta i solidnie ugruntowuje pozycję marki Heineken® w segmencie produktów wysokiej klasy na polskim rynku.

Dobre wyniki pomimo spadającego i bardzo konkurencyjnego rynku

W pierwszej połowie 2010 r. Grupa Kapitałowa Żywiec S.A. osiągnęła dobre wyniki pomimo spadku całego rynku piwa w Polsce. Pozytywny wpływ na nasze rezultaty miała koncentracja na analizie kosztów, wzmocnienie kursu złotego oraz polepszenie wydajności i efektywności systemu sprzedaży i dystrybucji.

Grupa Żywiec w elitarnym gronie spółek giełdowych RESPECT Index

19 listopada br. na GPW w Warszawie ogłoszono wyniki badania RESPECT Rating. Grupa Żywiec znalazła się w prestiżowym kręgu szesnastu spółek, które uzyskały pozytywny wynik i tym samym będzie notowana w RESPECT Index – pierwszym indeksie GPW spółek giełdowych, które wyróżniają się odpowiedzialnością w kontekście komunikacji na rynku finansowym, zrównoważonego rozwoju i ładu informacyjnego. Grupa… Czytaj dalej »

Piwo „Strong” w nowych opakowaniach

W sierpniu br. Grupa Żywiec wprowadziła na rynek piwo „Strong” w całkowicie nowych opakowaniach. Nowe butelki i puszki utrzymane są w czarno-złotej kolorystyce. Ewolucja wizerunku piwa wiąże się ze zmianą grupy docelowej, do której „Strong” jest adresowany. Ma również pomóc w wyróżnieniu na półkach sklepowych.