Groupon

Groupon bardziej osobisty

Od teraz nowy newsletter Groupona – określając grupy użytkowników pod względem demografii i struktury – uczy się wychwytywać wzorce zachowań konsumenckich. Dokładnie analizując i korelując duże ilości danych, nowa odsłona newslettera Smart Deals będzie nadawać priorytet określonym ofertom tak, aby jak najbardziej odpowiadały zainteresowaniom subskrybentów, zależnie od zaszeregowania przez pryzmat płci i miejsca zamieszkania.Czytaj więcej »Groupon bardziej osobisty

Szukasz taniego iPhone’a lub Galaxy S4? Cyberprzestępcy to wiedzą

Firma Barracuda przechwyciła za pomocą jednego ze swoich honeypotów, czyli pułapek zastawianych w internecie na rozprzestrzeniające się zagrożenia, serię wiadomości podszywających się pod komunikaty rozsyłane przez brazylijski Groupon. E-maile odsyłały do starannie spreparowanej witryny WWW. Oferty wyeksponowane w serwisie, do złudzenia przypominającym oryginalny Groupon, wyjątkowo skutecznie przyciągały uwagę internautów. Nie wiadomo ile osób uległo, a ile oparło się pokusie zakupu iPhone 5 z 67% rabatem lub Galaxy S4 z 63% zniżką – całość była bowiem jedynie pułapką phishingową.

Czytaj więcej »Szukasz taniego iPhone’a lub Galaxy S4? Cyberprzestępcy to wiedzą

Facebook i Groupon na giełdzie – czy grozi nam pęknięcie bańki internetowej?

Pomimo kryzysu gospodarczego i chwiejnych nastrojów na giełdach, kolejne firmy internetowe podejmują decyzję o wejściu na parkiet. Jest to największa od ponad dekady fala debiutów tego typu spółek. Czy grozi nam kolejne pęknięcie internetowej bańki, podobne do tego z 2000 roku, kończącego pięcioletni boom internetowy?

Czytaj więcej »Facebook i Groupon na giełdzie – czy grozi nam pęknięcie bańki internetowej?

Zakupy grupowe – jak sobie radzą w social media?

Pierwszy serwis zakupów grupowych w Polsce przekroczył właśnie magiczną barierę 100 tys. fanów na Facebooku. Najlepsze strony firmowe w tej branży aktywizują ok. 6 do 7 procent swoich wszystkich fanów, jednak nie wszystkie serwisy umożliwiają swoim odbiorcom aktywny dialog za pośrednictwem fan page’a. Jak są prowadzone działania polskich serwisów zakupów grupowych na Facebooku?

Czytaj więcej »Zakupy grupowe – jak sobie radzą w social media?

Zakupy grupowe odnoszą sukcesy: 3 lata na świecie, 1,5 roku w Polsce

Tegoroczna jesień daje okazję do podsumowań rynku zakupów grupowych. 11 listopada miną 3 lata od powstania największego serwisu tego typu na świecie. W październiku obchodziliśmy zaś 1,5 roku rynku w Polsce, liczonego od momentu powstania Grupera – pierwszego portalu grupowych zakupów w kraju. Okres ten to czas gwałtownych zmian i ostrej rywalizacji, ogólnie można go jednak podsumować dwoma słowami: sukces i rywalizacja.

Czytaj więcej »Zakupy grupowe odnoszą sukcesy: 3 lata na świecie, 1,5 roku w Polsce

Zgarnęli paliwo za 100 tysięcy złotych w promocji Meritum Banku

Ponad 1000 osób otrzymało prawo do zwrotu 100 złotych wydatków na paliwo w wyniku akcji promocyjnej zrealizowanej przez Meritum Bank i serwis Groupon – lidera na rynku zakupów grupowych. To kolejny przykład na to, że Polacy chcą mądrzej gospodarować swoimi pieniędzmi – bez względu na to, czy wydają je na podróże, gastronomię, czy też na usługi finansowe.

Czytaj więcej »Zgarnęli paliwo za 100 tysięcy złotych w promocji Meritum Banku

Groupon przedstawia najlepsze oferty roku 2011

Zbliżający się koniec roku 2011 – okrzykniętego przez media rokiem zakupów grupowych – sprzyja podsumowaniom i analizom, pozwalającym nakreślić obraz rynku zakupów grupowych oraz wskazać główne kierunki jego rozwoju. Groupon – pionier i lider rynku zakupów grupowych na świecie i w Polsce – również przygotował takie zestawienie, skupiając się jednak przede wszystkim na partnerach biznesowych. Bez tysięcy lokalnych usługodawców i sprzedawców – zdecydowanych na współpracę i udzielenie atrakcyjnych rabatów w celu pozyskania nowych klientów – tak dynamiczny rozwój nowatorskiego modelu biznesowego, łączącego marketing ze sprzedażą nie byłby możliwy. Dzięki dobrej współpracy z partnerami Groupon wprowadza kilkadziesiąt premierowych ofert w całej Polsce, zaś klienci Grouponu każdego dnia oszczędzają ok. 1,5 mln zł.

Czytaj więcej »Groupon przedstawia najlepsze oferty roku 2011