Archiwa tagu: Grey

Grey dla Lenor Parfumelle w finale Euro Effie 2010

Regionalna kampania przygotowana przez Grey Warszawa dla Lenor Parfumelle Collection firmy Procter&Gamble znalazła się na liście finalistów Euro Effie 2010. Konkurs Euro Effie organizowany jest przez EACA i jest uznawany za główny wyznacznik efektywności w komunikacji marketingowej.

Grey Warszawa twórcą kampanii Lenor dla Europy Środkowej i Wschodniej

Lenor, jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek Procter&Gamble, odświeża, wchodzącą w portfolio marki Lenor, linię Aromatherapy Microcapsules. Nowe produkty są wzbogacone o innowacyjną formułę mikrokapsułek zapachowych. Agencja reklamowa Grey Warszawa była odpowiedzialna za stworzenie kampanii promującej Lenor Aromatherapy Microcapsules w większości krajów regionu CEE.

Testardo Gram z nową odsłoną kampanii PKO Bank Polski

Należąca do Grey Group agencja Testardo Gram zwyciężyła w wewnętrznym przetargu na kampanię nowego kredytu hipotecznego PKO Bank Polski. Koncepcja reklam bazuje na popularnym nurcie reality show, których uczestnicy prezentują swoją domową codzienność. Idea kampanii opiera się z jednej strony na wartości jaką jest dążenie do pokazania swojego stylu życia, z drugiej – na ciekawości… Czytaj dalej »