Archiwa tagu: Grey Warszawa

„Pępek” Grey Warszawa nominowany do nagrody Art Directors Club of Europe

„Pępek” to praca powstała w ramach aktywności non profit Grey Warszawa na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje”. Praca została bardzo pozytywnie przyjęta przez polskie środowisko reklamowe, czego wyrazem było nagrodzenie jej srebrną statuetką w tegorocznej edycji konkursu KTR.

Jedyne Grand Prix konkursu Złote Orły dla Grey Warszawa

5 grudnia, na uroczystej gali Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy w wilanowskim Muzeum Plakatu, Agencja Grey Warszawa zdobyła jedyne przyznane w tym roku Grand Prix za kampanię Balkony dla Lenor. Ta sama reklama otrzymała także Złotego Orła w kategorii Higiena i Zdrowie. Ponadto Grey Warszawa został uhonorowany Złotym Orłem za kampanię społeczną „Gitara” oraz wyróżnieniem za kreację… Czytaj dalej »

Grey nową agencją kreatywną Chevrolet w Europie Środkowej i Wschodniej

  Sieć Grey CEE & Turkey przejęła budżet reklamowy Chevrolet w regionie CEE (Central and Eastern Europe). Zwycięska strategia, która przekonała przedstawicieli GM do wyboru Greya, jest owocem współpracy pomiędzy oddziałami agencji z Budapesztu, Bukaresztu, Warszawy, Moskwy i Istambułu.