Kuba Wojewódzki testuje zasięg sieci PLAY
3 sierpnia rusza druga odsłona kampanii reklamowej komunikującej rozszerzony zasięg Play. W tym obszarze operator PLAY kontynuuje swoją współpracę z Kubą Wojewódzkim.
3 sierpnia rusza druga odsłona kampanii reklamowej komunikującej rozszerzony zasięg Play. W tym obszarze operator PLAY kontynuuje swoją współpracę z Kubą Wojewódzkim.
Przystanek Woodstock to największy polski festiwal muzyczny organizowany przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Na terenie imprezy została stworzona specjalna strefa jednego z głównych sponsorów – Play. Za realizację projektu odpowiada GREY Group.
Czytaj dalej »GREY Group organizatorem strefy Play na Przystanku Woodstock
Ruszyła kampania Grey Group dla Play, w którą zaangażowano legendarnego założyciela Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jurka Owsiaka. Organizator tegorocznego Przystanku Woodstock, zaprasza na festiwal i zapowiada 4 dni rozmów za darmo w sieci Play.
Ruszyła nowa kampania Redd’s Cranberry autorstwa GREY group. Pierwsza odsłona reklamy ma miejsce w internecie, na tydzień przed premierą telewizyjną.
Czytaj dalej »GREY group ze spotem Redd’s w świecie Alicji w krainie czarów
Rok 2011, przez wielu przedstawicieli biznesu reklamowego opisywany jako trudny dla branży, upłynął pod znakiem silnego rozwoju Grey Group. Agencje wchodzące w skład holdingu zrealizowały m.in. 3 spośród najgłośniejszych tegorocznych kampanii reklamowych z udziałem znanych osobowości.
GREY Group i Millward Brown SMG/KRC, wsparły jubileuszowy XX finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tworząc animowany obraz wyników badań podsumowujących społeczną percepcję tej jednej z najpopularniejszych w Polsce fundacji dobroczynnych. Animacja jest dostępna w internecie, a 26 grudnia będzie miała premierę w telewizji jako spot reklamujący finał WOŚP.
Czytaj dalej »Grey Group i Millward Brown SMG/KRC dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
10 sierpnia rusza przygotowana przez Grey Group kampania reklamowa nowego programu sieci Play – „Testuj smartfona”. Jej twarzą został Kuba Wojewódzki.
Czytaj dalej »Grey Group twórcą kampanii sieci Play z Kubą Wojewódzkim
26 kwietnia ruszyła nowa kampania piwa marki Redd’s „Ciekawość – Pierwszy stopień do Redd’sa”, której pierwszą odsłoną jest 30 sekundowy spot telewizyjny. Twórcą kampanii jest agencja Grey Group.
Zmiany personalne w departamencie obsługi klienta Grey Warszawa – Joannę Markert na stanowisku Client Service Director zastąpi Katarzyna Szewczuk, która była Group Account Director w Testardo. Katarzyna Szewczuk jest związana z firmą od 8 lat, przeszła wszelkie stopnie wtajemniczenia pracy w branży reklamowej, jest osobą „multi tasking”, która potrafi przeprowadzić Klienta przez najbardziej złożony projekt. Katarzyna między innymi przez 2 lata obsługiwała Telekomunikację Polską, brała również udział w re-brandingu Orange.
Czytaj dalej »Katarzyna Szewczuk Client Service Director Grey Group
Z początkiem nowego roku Grey Group wzmacnia swój dział strategii, stawiając na sprawdzone osoby. Na pokład powraca Marcin Ejsmont, który w latach 2007 – 2010 był jednym z filarów strategii Testardo Gram i pozostałych agencji należących do Grey Group.
Czytaj dalej »Marcin Ejsmont powraca do strategii Grey Group