Greenpeace

Lidl liderem rankingu Greenpeace

W czasach ekologicznej troski o zmniejszający się w szybkim tempie zasób dóbr ziemskich coraz częściej monitoruje się politykę handlową wytwórców i dystrybutorów żywności. W tegorocznym rankingu Greenpeace zatytułowanym „Oceany na sprzedaż” sieć sklepów spożywczych Lidl okazała się liderem we wdrażaniu zrównoważonej strategii pozyskiwania ryb, produktów rybnych oraz owoców morza.

Czytaj więcej »Lidl liderem rankingu Greenpeace

RE-GENERACJA – DAJ SIĘ WKRĘCIĆ

 

Ruszyła ogólnopolska akcja Greenpeace`u „wkręć świetlówkę” w której to organizatorzy zapraszają internautów do działania. Cel akcji jest prosty, zachęcić społeczeństwo do oszczędności energii i …własnych pieniędzy. Zwykłe żarówki(mamy ich w Polsce ponad 240 milionów) tylko 5% energii przeznaczają na świecenie, a reszta to tylko niepotrzebnie generowane ciepło. Czas to zmienić. Każda wymiana żarówki na świetlówkę to odczuwalna zmiana dla atmosfery. Czytaj więcej »RE-GENERACJA – DAJ SIĘ WKRĘCIĆ