Gram.pl

Cyfrowa Dystrybucja Gier – rynek dojrzewa, korzystają mali developerzy

Polacy coraz chętniej spędzają wolny czas grając w gry komputerowe. W zeszłym roku wydali na nie ponad 1,1 mld złotych. Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii i coraz bardziej rozpowszechnionym szybkim dostępem do internetu zmieniają się również  zwyczaje zakupowe Polaków. Serwisy zajmujące się cyfrową sprzedażą gier notują znaczący wzrost zainteresowania. Żyjemy w dobie społeczeństwa informacyjnego. Boom na gry trwa w Polsce już od kilku lat, teraz jesteśmy u progu kolejnej rewolucji, tym razem w sposobie dystrybucji, ale zyskać na tym mogą również rodzimi producenci – uważa Wiktor Cegła, Dyrektor gram.pl.

Czytaj więcej »Cyfrowa Dystrybucja Gier – rynek dojrzewa, korzystają mali developerzy

Odbiory osobiste w Sferis coraz popularniejsze wśród klientów gram.pl

Aż 26 559 produktów zamówionych w 2010 roku w sklepie internetowym gram.pl zostało odebranych osobiście przez klientów w punktach Sferis. To przykład udanej synergii biznesowej obu Spółek. A dla klientów to oszczędność czasu i pieniędzy oraz szansa otrzymania fachowej konsultacji i uzupełnienia posiadanego sprzętu.

Czytaj więcej »Odbiory osobiste w Sferis coraz popularniejsze wśród klientów gram.pl