Fani Aviko kochają się bać
Straszyliśmy ich najlepiej jak umieliśmy, a oni i tak pchali się drzwiami i oknami. W efekcie naszego Potwornego Konkursu liczba fanów strony Aviko na Facebooku z 778 urosła do 5 952.
Straszyliśmy ich najlepiej jak umieliśmy, a oni i tak pchali się drzwiami i oknami. W efekcie naszego Potwornego Konkursu liczba fanów strony Aviko na Facebooku z 778 urosła do 5 952.
Rozpoczyna się intensywna kampania reklamowa herbat IRVING. Do końca lutego nowy 30” spot „IRVING – Esencja dobrego dnia” z adaptacją słynnego przeboju Katrina and the Waves „Walking on sunshine” emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach cyfrowych. Czytaj więcej »Nowa reklama, intensywna kampania herbat IRVING
15. maja rozpoczyna się wizerunkowa kampania telewizyjna sklepów Żabka. Jej podstawowym celem jest uwypuklenie głównych zalet sieci, widzianych oczami klienta oraz poinformowanie o dodatkowych usługach oferowanych w Żabce.Czytaj więcej »Nowa kampania sklepów Żabka