Przejdź do treści

Google Analytics

Wyższe Szkoły Bankowe z dedykowaną instalacją Google Analytics

Wyższe Szkoły Bankowe wdrożyły nową, zoptymalizowaną wersję swoich serwisów internetowych. Zmiana ta ma zapewnić większą użyteczność serwisów tak obecnym studentom uczelni, jak i kandydatom w trakcie rekrutacji. Jedną z części wdrożenia było przygotowanie i wdrożenie dedykowanej instalacji Google Analytics. Ma ona zapewnić kompleksowy pomiar efektywności na skomplikowanej strukturze kilkunastu domen i subdomen, którymi dysponują uczelnie. Zlecenie zostało zrealizowane przez Conversion, którego zespół odpowiadał za analogiczny projekt dla poprzedniej wersji serwisów.

Czytaj dalej »Wyższe Szkoły Bankowe z dedykowaną instalacją Google Analytics

nazwa.pl wdraża szyte na miarę narzędzie analityczne

W celu budowy przewagi konkurencyjnej zespół nazwa.pl zdecydował się na zaawansowaną instalację narzędzia analitycznego do pomiaru efektywności serwisu. Rzetelne i kompletne dane pozwolą na pomiar i optymalizację prowadzonych działań e-marketingowych oraz ciągłe usprawnianie witryny. Do przeprowadzenia audytu i zaawansowanej konfiguracji Google Analytics wybrana została firma Conversion, która specjalizuje się w analityce internetowej.

Czytaj dalej »nazwa.pl wdraża szyte na miarę narzędzie analityczne

Lokalna reklama na Futbolowo.pl

Piłkarski serwis społecznościowy Futbolowo.pl uruchomił system reklamy lokalnej skierowany do małych i średnich reklamodawców. Umożliwia on zareklamowanie – przy niewielkim budżecie – swojej usługi, produktu czy serwisu internetowego na określonym obszarze – w mieście, powiecie, województwie. System dostępny jest pod adresem: http://reklama.futbolowo.pl.

Czytaj dalej »Lokalna reklama na Futbolowo.pl