GoldenLine

Aplikacja GoldenLine na system Windows Phone

Członkowie społeczności GoldenLine mogą korzystać z wersji mobilnej serwisu dostępnej na Windows Phone Marketplace. Aplikacja została zaprojektowana zgodnie z wytycznymi stylu Metro UI i jest przeniesieniem wszystkich funkcjonalności wersji webowej. Za powstanie aplikacji GoldenLine odpowiedzialna jest firma JOJO Mobile Polska, specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania na platformę Windows Phone.

Czytaj więcej »Aplikacja GoldenLine na system Windows Phone

Rola serwisów społecznościowych w budowaniu wizerunku firm

Social media zmieniły sposób pozyskiwania danych o pracodawcach. Coraz częściej Internauci informacje o warunkach pracy w danej firmie czerpią z serwisów społecznościowych. Najpopularniejszym źródłem takiej wiedzy jest GoldenLine, ale kandydaci przeszukują w tym celu również Facebook czy LinkedIn. Jest to duże wyzwanie dla pracodawców w obszarze budowania wizerunku firmy w sieci. Wymaga wprowadzenia zmian w komunikacji z pracownikami i potencjalnymi kandydatami, opartych na interakcji, a nie na wyłącznie biernym publikowaniu informacji na stronach kariery.

Czytaj więcej »Rola serwisów społecznościowych w budowaniu wizerunku firm

OS3 promuje w sieci babski wieczór z Redd’s

OS3 multimedia przygotowała aktywności internetowe akcji „Babski Wieczór? Tylko z Redd’s!”, kolejnej odsłony kampanii wspierającej markę Redd’s (Kompania Piwowarska). Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa www.babskiwieczor.pl, zawierająca praktyczne porady, jak zorganizować niezapomniany wieczór w towarzystwie przyjaciółek i Redd’s. Ideę babskiego wieczoru promuje Dorota Gardias. W ramach aktywności prowadzony jest konkurs  na relację z babskiego wieczoru, w którym co tydzień autorki najciekawszych opisów nagradzane są atrakcyjnymi nagrodami. Działania obejmują także media społecznościowe ( m.in. Facebook i Goldenline).Czytaj więcej »OS3 promuje w sieci babski wieczór z Redd’s

Kancelaria RÖDL & PARTNER w Polsce dołącza do drużyny Facebook’a

Kancelaria Rödl & Partner w Polsce jako jedna z pierwszych założyła swój profil na portalu społecznościowym Facebook.  Tym samym dołączyła do grona innych firm doradczych, które promują swoją działalność. Kancelaria Rödl & Partner opublikowała swój profil na portalu społecznościowym Facebook. Oficjalny profil Kancelarii Rödl & Partner będzie miejscem, w którym na bieżąco pojawiać się będą informacje o działaniach firmy, głównie w obszarze budowania wizerunku pracodawcy. Czytaj więcej »Kancelaria RÖDL & PARTNER w Polsce dołącza do drużyny Facebook’a

iPlus bada mobilne życie polaków

Ruszył projekt: „Mobilność 2010 – raport o wpływie internetu mobilnego na życie Polaków”, którego partnerem merytorycznym jest iPlus, mobilny internet w sieci Plus. Projekt obejmuje innowacyjne badanie wpływu internetu mobilnego na życie Polaków, blog mobilnyinternet.blox.pl poświęcony szeroko pojętej tematyce mobilności oraz działania edukacyjne i dyskusje w społecznościach internetowych. Czytaj więcej »iPlus bada mobilne życie polaków

Hasła na tacy … sprawca znany

Kaspersky Lab identyfikuje szkodliwy program odpowiedzialny za kradzież danych użytkowników polskich serwisów internetowych. Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, zidentyfikował szkodliwy program powiązany z kradzieżą loginów i haseł tysięcy polskich Internautów.
W ostatnim czasie w mediach pojawiły się informacje o wycieku haseł i loginów tysięcy polskich Internautów. Czytaj więcej »Hasła na tacy … sprawca znany

Wybieramy swoje – wyniki badań D-Link Technology Trend nt. portali społecznościowych

Jak wynika z ostatnich badań  D-Link Technology Trend, zagraniczne portale społecznościowe – Facebook, Bebo czy MySpace ciągle nie mogą przebić się do masowej świadomości polskich użytkowników Internetu. Większość internautów nawet nie wie o ich istnieniu. Na rodzimej scenie społecznościowej niepodzielnie rządzi Nasza-Klasa z ponad 11 milionami użytkowników. Czytaj więcej »Wybieramy swoje – wyniki badań D-Link Technology Trend nt. portali społecznościowych