Przejdź do treści

Gemius

Gemius będzie realizował pomiar widowni internetowej w Serbii

Gemius, lider w dziedzinie badań internetowych, i ABC Srbija podpisały długoterminową umowę o współpracy w zakresie pomiaru widowni internetowej. Serbia jest 23 krajem, w którym będzie realizowane badanie gemiusAudience. Zgodnie z podpisaną umową na rynku serbskim badanie widowni internetowej będzie nosiło nazwę ABC gemiusAudience.

Czytaj dalej »Gemius będzie realizował pomiar widowni internetowej w Serbii

Jak podróżują internauci w 2011 r. – raport „Podróżnicy online”

Gemius SA we współpracy z firmą Active Pharma przygotował II edycję raportu „Podróżnicy online”, w którym zaprezentowano profil i zwyczaje polskich podróżników, którzy odwiedzili lub zamierzają odwiedzić mniej popularne regiony świata, ze szczególnym uwzględnieniem regionów zagrożonych malarią. Raport stanowi cenne źródło informacji dla tych, którzy adresują swoje usługi do podróżujących.

Czytaj dalej »Jak podróżują internauci w 2011 r. – raport „Podróżnicy online”

Gemius wprowadza do swojej struktury organizacyjnej stanowisko Managera Produktu

Gemius – lider badań rynku online w Europie – wraz z dynamicznym rozwojem produktów badawczych firmy, podjął decyzję o wprowadzeniu do swoich struktur nowego stanowiska – Managera Produktu. Głównym zadaniem osób piastujących tę funkcję będzie dbanie o rozwój produktów badawczych firmy oraz koordynacja działań marketingowych i sprzedażowych.

Czytaj dalej »Gemius wprowadza do swojej struktury organizacyjnej stanowisko Managera Produktu

Oszczędność czasu i pieniędzy: Czesi na e-zakupach

Zakupy online przestały być w Czechach nowinką, a wielu tamtejszych internautów przekonało się do zalet tego rozwiązania. Jak wynika z raportu „E-commerce in the Czech Republic 2010: Trends and attitudes” zrealizowanego przez Gemius SA, aż 84 proc. czeskich użytkowników internetu skorzystało już z e-zakupów, a największą grupę stanowią wśród nich ci, którzy wydają w ten sposób nawet 170 euro miesięcznie. Dwóch na trzech e-klientów jest przekonanych, że zakupy przez internet są tańsze od tych tradycyjnych, a dla ponad połowy kupowanie online jest szybsze niż w sklepach offline. Raport przygotowany przez Gemius SA przedstawia szczegółową analizę preferencji czeskich e-konsumentów.

Czytaj dalej »Oszczędność czasu i pieniędzy: Czesi na e-zakupach

gemiusAudience oficjalnym badaniem oglądalności witryn internetowych na Białorusi

Firma badawcza Gemius SA wygrała konkurs na pomiar oglądalności witryn internetowych na Białorusi zorganizowany przez głównych przedstawicieli branży online w tym kraju. Wyniki badania gemiusAudience pozwolą otrzymać szczegółowy obraz białoruskiego rynku online. Możliwość powołania się na rzetelne i uznane za standard dane wpłynie na poprawę wiarygodności internetu jako medium cennego dla reklamodawców.

Czytaj dalej »gemiusAudience oficjalnym badaniem oglądalności witryn internetowych na Białorusi