Archiwa tagu: Gazeta.pl

Gazeta.pl bawi się w „To” z Veneo

Z końcem kwietnia 2011 krakowska agencja Veneo uruchomiła „To” – nowy serwis Gazety.pl, wspierający kampanię wizerunkową portalu. „To” jest nie lada gratką dla wszystkich, którzy lubią dobrą zabawę w Internecie. Wejdź na www.to.gazeta.pl, dodaj zdjęcie, podpisz je słowem kończącym się na „to” i opatrz komentarzem, a potem śledź ilu osobom „to” się spodobało i wygrywaj nagrody!

Abonenci FreeM mogą korzystać z darmowego dostępu do serwisów internetowych Grupy Gazeta.pl

Firma InMobile, właściciel wirtualnego operatora komórkowego CP Telecom i telefonii komórkowej FreeM, poinformowała o uruchomieniu dla abonentów sieci darmowego dostępu do najnowszych wiadomości i artykułów z mobilnych serwisów Grupy Gazeta.pl, takich jak: m.gazeta.pl, m.wyborcza.pl, m.wyborcza.biz, m.plotek.pl.

„Lederzy Ewolucji” – pionierski projekt Samsunga zakończony

Akcja zdobyła wyróżnienie w tegorocznej edycji konkursu reklamy Złote Orły. Ponad 700 000 gier rozegrali użytkownicy portalu Facebook.com w ramach innowacyjnego projektu Samsung Electronics Polska – „LEDerzy Ewolucji”. Akcja przyciągnęła przeszło 9000 użytkowników portalu, którzy zmierzyli się w wirtualnych rozgrywkach o nagrodę główną – 55 calowy, multimedialny telewizor Samsung LED TV.

Lenovo IdeaPad Y550 – idealny prezent od Komputronik SA

Notebook Lenovo IdeaPad Y550 to doskonały kandydat na gwiazdkowy prezent – przekonuje Komputronik SA w ogólnopolskiej świątecznej kampanii internetowej, która potrwa do 23 grudnia br. Przez najbliższe dwa tygodnie bannery promujące Lenovo IdeaPad Y550 będą pojawiać się w kilkuset serwisach internetowych, m.in: Autocentrum.pl, Bankier.pl, Dziennik.pl, Gazeta.pl, Onet.pl, a także na witrynach należących do wydawnictw: Axel… Czytaj dalej »

Polskapresse współpracuje z Agorą w ramach usługi Sklepy.gratka.pl

Polskapresse, właściciel pasażu handlowego Sklepy.gratka.pl rozpoczęła współpracę z Agorą, właścicielem portalu Gazeta.pl, której efektem będzie nowa usługa dla użytkowników Gazety.pl – Sklepy.gazeta.pl. Współpraca odbywa się na zasadzie usługi whitelabel umożliwiającej prezentację pasażu Sklepy.gratka.pl w layoucie i domenie partnera, czyli Sklepy.gazeta.pl. Celem współpracy jest zwiększenie zasięgu oferty e-commerce obu wydawców.