Gazeta Prawna

Żabka Polska SA – zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2008

  • by

 

Żabka Polska SA – właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka – został wyróżniony Złotym Laurem Konsumenta 2008 w kategorii „Sieci Sklepów Mało i Średniopowierzchniowych”. W tym roku, już po raz czwarty, poddano ocenie polskie marki pod kątem popularności i rozpoznawalności. Organizatorem konkursu jest Grupa Media Partner, wydawca dodatków do Rzeczpospolitej „Rzecz o biznesie” oraz Gazety Prawnej „Przegląd gospodarczy”.Czytaj dalej »Żabka Polska SA – zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2008

Tan-Viet International zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2008

Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – został wyróżniony Złotym Laurem Konsumenta 2008 w kategorii „Produkty orientalne”. W tym roku, już po raz czwarty, poddano ocenie polskie marki pod kątem popularności i rozpoznawalności. Organizatorem konkursu jest Grupa Media Partner, wydawca dodatków do Rzeczpospolitej „Rzecz o biznesie” oraz Gazety Prawnej „Przegląd gospodarczy”.Czytaj dalej »Tan-Viet International zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2008

Laury dla Lexmarka

Po raz drugi przyznano Złoty i Srebrny Laur Klienta dla urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek firmy Lexmark. W tegorocznej edycji konkursu Laur Klienta 2008, wyłaniającego najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku, Lexmark – podobnie jak w ubiegłym roku –  został uhonorowany złotym i srebrnym Laurem Klienta. Pierwsze miejsce zostało przyznane firmie Lexmark w kategorii „urządzenia wielofunkcyjne”, drugie w kategorii „drukarki”.   Czytaj dalej »Laury dla Lexmarka