Garden of Words

Garden of Words dla marki Chevrolet

Garden of Words wygrała przetarg na obsługę PR pierwszej polskiej edycji konkursu Young Creative Chevrolet. W konkursie mogą wziąć udział studenci uczelni artystycznych oraz szkół wyższych o profilach związanych z kategoriami konkursowymi: modą, filmem, fotografią i sztukami wizualnymi. Będzie on przeprowadzany dwuetapowo – w Polsce, a potem na poziomie europejskim. Polskich laureatów poznamy wiosną 2012 r. Za realizację projektu odpowiedzialna jest Maja Zawistowska, account executive, a za koordynację Monika Bębnowska, Dyrektor Zarządzająca agencji.

Czytaj więcej »Garden of Words dla marki Chevrolet

Garden of Words Liderem Innowacji

Agencja Garden of Words zdobyła w konkursie „Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju” tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju 2010 w kategorii usług. Jury konkursu doceniło nowatorskie podejście do potrzeb rynku pierwszej polskiej agencji komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, która specjalnie dla przedsiębiorców działających w Polsce stworzyła program „Gender 360 – zarządzanie potencjałem płci”. Program zawiera zarówno projekty z dziedziny komunikacji marketingowej, PR czy komunikacji wewnętrznej, jak i te dotyczące sprzedaży do kobiet oraz lepszego wykorzystania potencjału kobiet w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Czytaj więcej »Garden of Words Liderem Innowacji