Gabriela Nadczuk

Na styku marketingu i sprzedaży, czyli konkretna podpowiedź, jak generować efektywne leady

Właściciele i osoby zarządzające średnimi i dużymi firmami, dążąc do zwiększania liczby nowych klientów, oceniają pracę dwóch działów – marketingu i sprzedaży. Często każdy z tych departamentów podkreśla mocno swoje zasługi, a ewentualnych niepowodzeń upatruje w słabości tego drugiego (nieefektywne spotkania handlowców i nieumiejętne prowadzenie spotkań z pozyskanymi już leadami kontra zbyt mała liczba leadów od działu marketingu lub leady zbyt słabej jakości). Czy warto tracić czas na rozstrzyganie takich dylematów, czy lepiej wprowadzić metodę, która zmotywuje oba działy do ścisłej współpracy, co docelowo wpłynie pozytywnie na wynik firmy?

Czytaj więcej »Na styku marketingu i sprzedaży, czyli konkretna podpowiedź, jak generować efektywne leady

Spółki giełdowe wybierają systemy Comarch

„Już ponad 30 spółek giełdowych z różnych branż używa systemów do zarządzania Comarch” – pod takim hasłem na łamach dzienników Parkiet i Puls Biznesu od 21 marca 2011 roku trwa kampania informacyjna, promująca rozwiązania Comarch CDN XL i Comarch Business Intelligence. Skierowana jest ona do właścicieli, prezesów i kadry menadżerskiej spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych oraz na NewConnect.

Czytaj więcej »Spółki giełdowe wybierają systemy Comarch

Viralem w urząd

W internecie trwa viralowa kampania firmy iComarch24. Dwuminutowy film wirusowy Urząd Cię urządzi przedstawia zabawną historię petenta, który w urzędzie, chcąc załatwić drobną sprawę, musi zmierzyć się z biurokratycznymi procedurami skostniałej instytucji.

Czytaj więcej »Viralem w urząd