Przejdź do treści

Funai

Dokończ komiks – wygraj telewizor

Dzisiaj rusza konkurs „Masz dużego? Wygraj małego!” ogłoszony przez firmę Funai na Facebooku. Polega on na oryginalnym dokończeniu komiksu, który widoczny jest na stronie http://www.facebook.com/Maszduzego. Propozycje w formie graficznej lub opisowej należy przesyłać na adres [email protected] do dnia 31.03.2010. Nadesłane dzieła zostaną opublikowane na stronie konkursowej w zakładce Zdjęcia. Na wybraną pracę można głosować poprzez jej oznaczenie lub skomentowanie. Wygrywają autorzy prac, które zbiorą najwięcej oznaczeń i pozytywnych komentarzy. Czytaj dalej »Dokończ komiks – wygraj telewizor

Oscarowy film „Pożegnania”

Trwająca od kilku miesięcy kampania firmy Funai w kolejnych odsłonach  podkreśla  japoński rodowód producenta, który w ramach promocji prowadzi rożnego rodzaju akcje mające na celu zapoznanie nas z kulturą i tradycją kraju kwitnącej wiśni. W niedawnej kampanii billboardowej i reklamowej  eksplorowana była symbolika kimona  (orientalne piękno i poczucie estetyki), a styczniu na reklamach Funai pojawiła się katana – symbol ostrości i perfekcji wykonania. Czytaj dalej »Oscarowy film „Pożegnania”

Funai. Stworzony w Japonii. Przyjemność na lata

Od 16 listopada trwa kampania marki Funai, mająca na celu wzmocnienie świadomości marki wśród użytkowników końcowych. Wiodącym motywem graficznym jest wizerunek japońskiej dziewczyny w kimono, symbolizujący orientalne piękno, poczucie estetyki oraz rodowód marki. Hasło podkreśla japońskie korzenie oraz najważniejsze cechy produktów tej marki, czyli niezawodność oraz wysoką jakość.Czytaj dalej »Funai. Stworzony w Japonii. Przyjemność na lata