FRUGO

FoodCare powierza BrandLab kompleksową obsługę PR

FoodCare – lider na rynku napojów energetycznych i właściciel takich marek, jak FRUGO, BLACK, N-GINE, 4MOVE, Gellwe i Fitella – od początku października 2012 r. współpracuje z BrandLab. Agencja odpowiedzialna jest za kompleksowe działania komunikacyjne, w tym PR korporacyjny i PR produktowy marek z portfolio firmy. Nowa agencja została wyłoniona w drodze przetargu.

Czytaj więcej »FoodCare powierza BrandLab kompleksową obsługę PR

Mindshare Polska: FRUGO przyszło razem z Wami

W piątek 16 września wystartowała długo oczekiwana kampania reklamowa FRUGO, marki należącej do firmy FoodCare. Osią działań jest outdoor. W ośmiu największych miastach Polski tj. Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście oraz w Katowicach, pojawiły się frontlighty (6×3) promujące kultowe FRUGO. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.

Czytaj więcej »Mindshare Polska: FRUGO przyszło razem z Wami