Frosta

Nowa receptura w nowym opakowaniu – dania kuchni włoskiej marki FRoSTA

Dania kuchni włoskiej marki FRoSTA mają zmienione receptury i odświeżoną szatę graficzną. FRoSTA oferuje konsumentom Lasagne Bolognese, Lasagne z grillowanymi warzywami i Cannelloni ze szpinakiem bez dodatków do żywności w niezmienionej cenie. Produkty będą dostępne w sprzedaży w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od lipca br.

Czytaj więcej »Nowa receptura w nowym opakowaniu – dania kuchni włoskiej marki FRoSTA

Nowa kampania FRoSTY w międzynarodowych smakach

Gorące hiszpańskie wieczory w międzynarodowym towarzystwie – to motyw przewodni nowej kampanii wizerunkowej FRoSTY. Akcja marketingowa wiodącego na rynku producenta mrożonej żywności rozpoczyna się dziś i potrwa do 27 lutego br. Celem działań jest zwiększenie świadomości produktów FRoSTY – dań gotowych i podkreślenie ich międzynarodowego charakteru.

Czytaj więcej »Nowa kampania FRoSTY w międzynarodowych smakach

Warzywny debiut FRoSTY

FRoSTA, producent mrożonek, debiutuje w segmencie mrożonych warzyw i wprowadza na rynek 15 nowych produktów – warzyw mono, zup i mieszanek warzywnych. Lista produktów zawiera wszystkie bestsellery z kategorii warzyw, zup i mieszanek warzywnych, m.in. Marchewkę kostkę, Zupę wiosenną czy Włoszczyznę w paskach.
Czytaj więcej »Warzywny debiut FRoSTY

Finał Dziecięcej Akademii Umiejętności FRoSTY – 25 rocznych stypendiów i 25 wyjazdów na tygodniowe warsztaty rozdanych

W sobotę, 14 marca, w bydgoskim Hotelu City odbyło się spotkanie weryfikacyjne w ramach finału Dziecięcej Akademii Umiejętności, organizowanej przez firmę FRoSTA, która od lat wspiera dziecięce talenty.
Czytaj więcej »Finał Dziecięcej Akademii Umiejętności FRoSTY – 25 rocznych stypendiów i 25 wyjazdów na tygodniowe warsztaty rozdanych