Forum IAB

Silna reprezentacja prelegentów MediaCom Warszawa i GroupM na czerwcowym Forum IAB

Podczas czerwcowego Forum IAB swoje prezentacje przedstawią publiczości prelegenci z domu mediowego MediaCom Warszawa: Szymon Kubiak, Jan Adamczyk oraz Marcin Gałusza we wspólnej prezentacji z Tomaszem Kuiszem z GroupM. Tegoroczna edycja Forum IAB odbędzie się pod hasłem „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”. Czytaj więcej »Silna reprezentacja prelegentów MediaCom Warszawa i GroupM na czerwcowym Forum IAB

1 Forum IAB

Obserwujemy niesamowite zmiany. To moment zwrotny dla reklamy online

iabDon Strickland jest międzynarodowym autorytetem w dziedzinie innowacyjnego myślenia, zarządzania i przedsiębiorczości. Od ponad dwudziestu lat kreuje sukces zarówno dużych korporacji jak i mniejszych prywatnych firm. Jako wiceprezes gigantów, Apple’a czy Kodak’a systematycznie łączył nowe technologie oraz innowacyjne modele biznesowe tak aby bezustannie zmieniać się czyniąc firmy liderami w swoich branżach. Strickland będzie keynote speakerem Forum IAB 2013, 5-6 czerwca br., Warszawa.

Czytaj więcej »Obserwujemy niesamowite zmiany. To moment zwrotny dla reklamy online

Środowisko i człowiek – prelekcja o ludzkiej adaptacji na Forum IAB 2012

Już pierwsze edycje Forum IAB wyróżniały się na tle innych tego typu konferencji niezwykle ciekawymi prelekcjami. Poprzednie odsłony wydarzenia uświetniali między innymi Seth Godin czy Gary Vaynerchuk, tegoroczne Forum gościć będzie wokalistę Iron Maiden, Bruce’a Dickinsona. Pozostałe nazwiska prelegentów są równie ciekawe – swoją prezentację przedstawi między innymi znany antropolog prof. dr hab. Boguslaw Pawłowski.

Czytaj więcej »Środowisko i człowiek – prelekcja o ludzkiej adaptacji na Forum IAB 2012

Forum IAB 2008 – druga edycja najciekawszej konferencji internetowej roku

Wybitni profesjonaliści od marketingu i reklamy internetowej z całej Europy po raz drugi spotkają się na  Forum IAB, które odbędzie się 6-7 listopada 2008r, w warszawskim hotelu Marriott. Konferencja będzie okazją do dyskusji o najnowszych trendach w interaktywnej reklamie i ciekawych rozwiązaniach marketingowych, które pojawiły się na rynku.Czytaj więcej »Forum IAB 2008 – druga edycja najciekawszej konferencji internetowej roku