Forum IAB 2013

Społeczności bez przyszłości

Bezkrytyczny zachwyt wszystkim, co kryje się pod frazą social media, wyraźnie ostygł. Po fazie marketingowej ekspansji pojawiły się pytania o ROI i nieliczne, zwykle wymijające odpowiedzi. Nie tylko marketerzy mają poczucie, że coś jest nie tak. 8,5 mln Amerykanów przestało korzystać z FB w ciągu ostatnich 6 miesięcy! W Polsce podobnie – w ostatnim miesiącu tendencja jest spadkowa. Czy to początek końca mitu social media? Nic z tych rzeczy! Społeczności mają się dobrze, za to fatalnie ma się kondycja prowadzonych tam działań marketingowych.

Czytaj więcej »Społeczności bez przyszłości

If your ad is not on YouTube it probably sucks

Przekaz w komunikacji wirtualnej ma balansować na granicy sensacji, absurdu, obrazy królowej i wielkiej kasy inaczej nie zwróci na niego uwagi nikt włącznie z królową (która jest tylko jedna). Mało tego. Ma być tam, gdzie potencjalny konsument szuka tego, czego chce i czego jeszcze nie wie, że chce. Co rządzi siecią? O tym na Forum IAB 2013 opowie Mike Lundgren, który nie mało zarobił na innowacji i który wiedzę i doświadczenie chce przekazać polskim marketerom (Forum IAB 5-6 czerwca, Multikino Złote Tarasy).

Czytaj więcej »If your ad is not on YouTube it probably sucks