Forum IAB 2013

Społeczności bez przyszłości

Bezkrytyczny zachwyt wszystkim, co kryje się pod frazą social media, wyraźnie ostygł. Po fazie marketingowej ekspansji pojawiły się pytania o ROI i nieliczne, zwykle wymijające odpowiedzi. Nie tylko marketerzy mają poczucie, że coś jest nie tak. 8,5 mln Amerykanów przestało korzystać z FB w ciągu ostatnich 6 miesięcy! W Polsce podobnie – w ostatnim miesiącu tendencja jest spadkowa. Czy to początek końca mitu social media? Nic z tych rzeczy! Społeczności mają się dobrze, za to fatalnie ma się kondycja prowadzonych tam działań marketingowych.

Czytaj więcej »Społeczności bez przyszłości

1 Forum IAB 2013

If your ad is not on YouTube it probably sucks

iabPrzekaz w komunikacji wirtualnej ma balansować na granicy sensacji, absurdu, obrazy królowej i wielkiej kasy inaczej nie zwróci na niego uwagi nikt włącznie z królową (która jest tylko jedna). Mało tego. Ma być tam, gdzie potencjalny konsument szuka tego, czego chce i czego jeszcze nie wie, że chce. Co rządzi siecią? O tym na Forum IAB 2013 opowie Mike Lundgren, który nie mało zarobił na innowacji i który wiedzę i doświadczenie chce przekazać polskim marketerom (Forum IAB 5-6 czerwca, Multikino Złote Tarasy).

Czytaj więcej »If your ad is not on YouTube it probably sucks