Ford

Ogilvy Action z nową kampanią dla Forda

W dniu 24 stycznia 2013 ruszyła nowa kampania dla marki Ford, promująca wyprzedaż rocznika 2012. Akcja pod hasłem „Ceny topnieją. Czas płynie” informuje o okazyjnych cenach bogato wyposażonych modeli: Ford Fiesta, Ford Focus, Ford C-MAX i Ford Mondeo. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ogilvy Action. Działania obejmują spot radiowy i dealerską reklamę prasową.

Czytaj więcej »Ogilvy Action z nową kampanią dla Forda

Rosyjski rynek motoryzacyjny wg Frost & Sullivan osiągnie do 2012 trzecią pozycję na świecie

Pomimo utrzymującego się na całym świecie zaniepokojenia recesją, firma Frost & Sullivan przewiduje, że do końca 2009 r. rosyjski przemysł samochodowy odzyska stabilność i rentowność. Co więcej, według prognoz do 2012 r. rosyjski rynek motoryzacyjny zajmie trzecie miejsce na świecie, po rynkach  amerykańskim i chińskim.
Czytaj więcej »Rosyjski rynek motoryzacyjny wg Frost & Sullivan osiągnie do 2012 trzecią pozycję na świecie