FoodCare

FoodCare powierza BrandLab kompleksową obsługę PR

FoodCare – lider na rynku napojów energetycznych i właściciel takich marek, jak FRUGO, BLACK, N-GINE, 4MOVE, Gellwe i Fitella – od początku października 2012 r. współpracuje z BrandLab. Agencja odpowiedzialna jest za kompleksowe działania komunikacyjne, w tym PR korporacyjny i PR produktowy marek z portfolio firmy. Nowa agencja została wyłoniona w drodze przetargu.

Czytaj więcej »FoodCare powierza BrandLab kompleksową obsługę PR

Mindshare Polska: FRUGO przyszło razem z Wami

W piątek 16 września wystartowała długo oczekiwana kampania reklamowa FRUGO, marki należącej do firmy FoodCare. Osią działań jest outdoor. W ośmiu największych miastach Polski tj. Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście oraz w Katowicach, pojawiły się frontlighty (6×3) promujące kultowe FRUGO. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.

Czytaj więcej »Mindshare Polska: FRUGO przyszło razem z Wami

Fundacja „Równe Szanse” złożyła do sądu pozew przeciwko FoodCare o zapłatę wynagrodzenia w wysokości powyżej 10 mln zł

Fundacja Darka Michalczewskiego „Równe Szanse” złożyła w sądzie Okręgowym w Krakowie pozew przeciwko spółce FoodCare o zapłatę zaległego wynagrodzenia z tytułu umowy,  wiążącej obie strony do października ubiegłego roku. W połowie 2010 roku pomimo ciągłej sprzedaży napojów z oznaczeniem Tiger spółka FoodCare odmówiła zapłaty należnej Fundacji prowizji. Fundacja będzie domagać się w sądzie należnego jej wynagrodzenia w wysokości ponad 10 milionów zł.

Czytaj więcej »Fundacja „Równe Szanse” złożyła do sądu pozew przeciwko FoodCare o zapłatę wynagrodzenia w wysokości powyżej 10 mln zł

Spółka FoodCare po raz kolejny próbuje obejść zakazy sądowe w najnowszej kampanii reklamowej

W ostatnich dniach firma FoodCare rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Oryginalny smak w nowej puszce”. W materiałach promocyjnych wykorzystana jest puszka napoju, która nawiązuje i bezpośrednio kojarzy się z opakowaniem napoju energetyzującego TIGER, celowo wprowadzając konsumentów w błąd. Kampania prowadzona przez FoodCare jest kolejną próbą obejścia obowiązujących zakazów sądowych i podważeniem zasad uczciwej konkurencji.

Czytaj więcej »Spółka FoodCare po raz kolejny próbuje obejść zakazy sądowe w najnowszej kampanii reklamowej

Asseco Business Solutions podpisało umowę na wdrożenie systemu Asseco EBI Enterprise

  • by

Asseco Business Solutions, firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw, podpisała umowę na wdrożenie platformy Asseco EBI Enterprise, czyli platformy umożliwiającej wymianę danych handlowych pomiędzy producentem, a współpracującymi z nim dystrybutorami, w firmie FoodCare (dawniej Gellwe). Celem wdrożenia jest usprawnienie zarządzania łańcuchem dostaw produktów (głównie na linii producent-dystrybutor). Wdrożenie obejmie prawie 60 kluczowych dystrybutorów FoodCare. Zakończenie wdrożenia planowane jest na listopad br.

Czytaj więcej »Asseco Business Solutions podpisało umowę na wdrożenie systemu Asseco EBI Enterprise