Archiwa tagu: FMCG

Przepis na product placement w Internecie

Dane z 2010 roku pokazują, że w Polsce działa ok. 120 tysięcy sklepów spożywczych, a te oferujące produkty z branży FMCG statystyczny Kowalski odwiedza średnio co drugi dzień. Nie dziwi więc, że przybywa też pomysłów na reklamę w tej branży – już teraz specjaliści mówią o przenoszeniu product placement z telewizji do polskich portali kulinarnych.

Mobilny terminal narzędziem sukcesu

Szybkość w handlu jest wartością bezcenną. Nowe rozwiązania technologiczne wychodzą na przeciw potrzebom ludzi biznesu. Terminale mobilne rewolucjonizują rynek i stają się niezmiernie istotnym, wiodącym narzędziem pracy. Zwiększają efektywność działania jak i zadowolenie z pracy tych, którzy się nimi posługują.

Słodki potencjał

W czerwcu br. firma LIDER’S-K.G. została członkiem Groupe POULT, jednego z największych producentów pieczywa cukierniczego we Francji. To jedna z największych fuzji przeprowadzonych w ostatnim czasie na rynku FMCG w Europie i Europie Środkowo-Wschodniej, znacząco zwiększająca potencjał obu firm.

Call One zwiększa zatrudnienie o ponad 60%

Firma Call One – specjalizująca się w usługach z zakresu call i contact center – rozbudowuje strukturę kadrową. Na potrzeby nowego projektu telemarketingowego, realizowanego dla klienta z branży FMCG, spółka powiększyła zespół konsultantów ze 100 do 160 pracowników. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Call One wchodzi w skład grupy kapitałowej ArchiDoc.

Lorenz Snack – World Solidnym Pracodawcą Roku

Lorenz Snack – World, jeden z wiodących producentów na polskim rynku FMCG został uhonorowany tytułem Solidny Pracodawca Roku 2009 w VI edycji konkursu organizowanego pod patronatem dziennika Rzeczpospolita. Jury konkursu doceniło przyjazną pracownikom politykę personalną firmy oraz szeroki wachlarz działań wspierający rozwój zatrudnionych osób.

Lider Artur podwójnie nagrodzony

Czwarta edycja konkursu Perły Rynku FMCG przyniosła firmie Lider Artur – znanemu producentowi ciastek podwójne wyróżnienie. W tegorocznym konkursie, w którym producenci i dystrybutorzy zgłosili blisko 300 nowości wprowadzonych na rynek w roku 2009, docenione zostały aż dwa produkty marki Artur.