Archiwa tagu: Firmy.net

4 filary sukcesu małej firmy w internecie

Dywersyfikacja źródeł pozyskiwania klientów, aktywność w social media, tworzenie wartościowych treści dla klientów, dotarcie do użytkowników mobilnych – to filary internetowej strategii  na trudne czasy dla małych firm, które zaprezentował portal Firmy.net w raporcie „Jak w Polsce prowadzi się własny biznes”.

Bariery rozwoju mikroprzedsiębiorstw w 2014 roku

Rosnące koszty prowadzenia działalności, spadek popytu oraz zła kondycja gospodarki – to najczęstsze obawy mikro- i małych przedsiębiorców w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej w 2014 roku. Dane te ujawniło badanie Instytutu Badań i Analiz oraz portalu Firmy.net.

Baza 1,3 miliona firm w twoim telefonie

Serwis Firmy.net, jeden z liderów rynku wyszukiwarek firm, produktów i usług, wypuścił na rynek swoją aplikację na urządzenia mobilne działające w systemie iOS oraz Android. Dzięki temu ich właściciele będą mieli prosty dostęp do bazy około 1,3 miliona firm. Do tej pory z aplikacji korzystać mogli jedynie użytkownicy Windows 8.

Wiadomo, co polskie firmy sądzą o zakupach grupowych

Portal internetowy Firmy.net, wiodąca na polskim rynku wyszukiwarka firm, przeprowadził wśród przedstawicieli zarejestrowanych w nim przedsiębiorstw ankietę, dotyczącą preferencji związanych z korzystaniem z zakupów grupowych. Dzięki badaniu wiadomo w końcu, co o tej formie promocji sądzą przedsiębiorcy, a nie jak to do tej pory bywało – konsumenci.

21 portali branżowych współpracuje z Firmy.net

Aż 21 portali branżowych współpracuje już z internetowym katalogiem firm – Firmy.net. Małe i średnie firmy zarejestrowane w katalogu mogą dzięki partnerstwom skutecznie zaistnieć w serwisach ze swojej branży. Zyskują także użytkownicy portali partnerskich, otrzymujący dostęp do przydatnych informacji o podmiotach z branży.