Filmweb.pl

BB Elements rozpoczęło obsługę Wydawnictwa Jezierski, serwisu Share The Music, oraz zasięgowego e-Drapacza

Firma adserwerowa BB Elements rozpoczyna współpracę z Wydawnictwem Jezierski i muzycznym serwisem Share The Music. Adserwery BB Elements obsługują już także pierwsze kampanie prowadzone w stworzonym niedawno produkcie zasięgowym e-Drapacz Chmur.Czytaj dalej »BB Elements rozpoczęło obsługę Wydawnictwa Jezierski, serwisu Share The Music, oraz zasięgowego e-Drapacza

Paweł Mizgalewicz wygrywa konkurs Filmweb.pl i „Newsweeka”

Poznaliśmy zwycięzcę konkursu recenzenckiego organizowanego wspólnie przez tygodnik „Newsweek” i portal Filmweb.pl. Na konkurs przyszło kilkaset prac, które oceniało jury w składzie: Marcin Pietrzyk (redaktor naczelny Filmweb.pl), Lech Kurpiewski („Newsweek”) i Robert Ziębiński („Newsweek”). Laureatem został Paweł Mizgalewicz.Czytaj dalej »Paweł Mizgalewicz wygrywa konkurs Filmweb.pl i „Newsweeka”

Sukces konkursu Filmweb.pl i Newsweeka

Upłynął termin nadsyłania prac na konkurs organizowany wspólnie przez tygodnik „Newsweek” i portal Filmweb.pl. Inicjatywa spotkała się z dużym oddźwiękiem wśród ludzi interesujących się kinem. Na konkurs przyszło kilkaset prac, które ocenia jury w składzie: Marcin Pietrzyk (redaktor naczelny Filmweb.pl), Lech Kurpiewski („Newsweek”), Robert Ziębiński („Newsweek”).Czytaj dalej »Sukces konkursu Filmweb.pl i Newsweeka

Startuje roczna akcja Škody „Wiesz co dobre” na Filmweb.pl

Škoda, we współpracy z domem mediowym MediaCom oraz największym polskim portalem filmowym Filmweb.pl, organizuje akcję „Wiesz co dobre”, licząc na aktywność członków społeczności portalu, znawców i miłośników kina. Przez rok uczestnicy konkursu będą mogli zgłaszać swoje typy najciekawszych tytułów filmowych, a w zamian zdobywać cenne nagrody.
Czytaj dalej »Startuje roczna akcja Škody „Wiesz co dobre” na Filmweb.pl