Fenomem

Dropss to marka aktywnych i niezależnych internautów

Wprowadzona przez Netię na polski rynek dwa tygodnie temu zupełnie nowa marka Dropss, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony użytkowników oraz w widoczny sposób wyróżniła się na rynku marketingowym także nieszablonowym sposobem komunikacji.

Koncepcję nowej marki Dropss przygotowała agencja Fenomem (brand, kreacje, media społecznościowe), za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media, natomiast portal internetowy www.Dropss.pl realizuje Infinity Group.Czytaj więcej »Dropss to marka aktywnych i niezależnych internautów

Justyna, jesteśmy z Tobą! – kampania Polbanku na Facebooku

Na zlecenie Polbank EFG – głównego sponsora Justyny Kowalczyk, uruchomiono oficjalną stronę zawodniczki w serwisie społecznościowym Facebook.com. Na stronie www.facebook.com/kibicujjustynie fani Justyny mogą na bieżąco śledzić dokonania i sukcesy reprezentantki Polski. Społeczność zgromadzona wokół Kowalczyk intensywnie komentuje wyniki mistrzostw oraz kibicuje ambasadorce Polbanku.

Czytaj więcej »Justyna, jesteśmy z Tobą! – kampania Polbanku na Facebooku