Lublin to 10. miasto Polski, w którym Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczyna program „Taksówka z fotelikiem”. Celem akcji, której towarzyszy 4-miesięczna kampania ambientowa i PR, jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukacja na temat odpowiedzialnego przewożenia najmłodszych. Z okazji jubileuszu działania CSR zostały rozszerzone o nowe elementy: w taksówkach biorących udział w akcji znajdą się materiały edukacyjne poświęcone bezpiecznej podróży z dzieckiem w samochodzie, a na FanPage’u „Bezpieczny Mały Pasażer” na Facebooku ciekawe wskazówki i porady eksperckie dotyczące podróżowania z dziećmi. W ciągu 2 lat trwania programu Liberty Direct przekazała korporacjom z całej Polski ponad 600 fotelików do przewożenia dzieci.
Czytaj więcej »Liberty Direct: jubileuszowa edycja akcji „Taksówka z fotelikiem”