facebook.com

Wszyscy przyśpieszyli

Największy w Polsce serwis aukcyjny Allegro.pl potrzebuje zaledwie pół sekundy, by wyświetlić się na ekranie. Najbardziej popularny na świecie portal społecznościowy Facebook.com wyświetla się natomiast w czasie 0,7 s. Jego polski odpowiednik, portal Nk.pl, wciąż potrzebuje dwa razy więcej czasu.

Czytaj więcej »Wszyscy przyśpieszyli

Justyna, jesteśmy z Tobą! – kampania Polbanku na Facebooku

Na zlecenie Polbank EFG – głównego sponsora Justyny Kowalczyk, uruchomiono oficjalną stronę zawodniczki w serwisie społecznościowym Facebook.com. Na stronie www.facebook.com/kibicujjustynie fani Justyny mogą na bieżąco śledzić dokonania i sukcesy reprezentantki Polski. Społeczność zgromadzona wokół Kowalczyk intensywnie komentuje wyniki mistrzostw oraz kibicuje ambasadorce Polbanku.

Czytaj więcej »Justyna, jesteśmy z Tobą! – kampania Polbanku na Facebooku

Liberty Direct: jubileuszowa edycja akcji „Taksówka z fotelikiem”

Lublin to 10. miasto Polski, w którym Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczyna program „Taksówka z fotelikiem”. Celem akcji, której towarzyszy 4-miesięczna kampania ambientowa i PR, jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukacja na temat odpowiedzialnego przewożenia najmłodszych. Z okazji jubileuszu działania CSR zostały rozszerzone o nowe elementy: w taksówkach biorących udział w akcji znajdą się materiały edukacyjne poświęcone bezpiecznej podróży z dzieckiem w samochodzie, a na FanPage’u „Bezpieczny Mały Pasażer” na Facebooku ciekawe wskazówki i porady eksperckie dotyczące podróżowania z dziećmi. W ciągu 2 lat trwania programu Liberty Direct przekazała korporacjom z całej Polski ponad 600 fotelików do przewożenia dzieci.

Czytaj więcej »Liberty Direct: jubileuszowa edycja akcji „Taksówka z fotelikiem”