Archiwa tagu: facebook.com

Wszyscy przyśpieszyli

Największy w Polsce serwis aukcyjny Allegro.pl potrzebuje zaledwie pół sekundy, by wyświetlić się na ekranie. Najbardziej popularny na świecie portal społecznościowy Facebook.com wyświetla się natomiast w czasie 0,7 s. Jego polski odpowiednik, portal Nk.pl, wciąż potrzebuje dwa razy więcej czasu.

Link4 szuka „Szefa szos”

Link4, lider ubezpieczeń direct, uruchomił oficjalny fan page na portalu społecznościowym Facebook. Jednocześnie ruszyła na tym portalu interaktywna aplikacja Link4 pod nazwą „Szef Wszystkich Szos”. To już kolejna akcja prowadzona przez ubezpieczyciela w mediach społecznościowych.

Liberty Direct: jubileuszowa edycja akcji „Taksówka z fotelikiem”

Lublin to 10. miasto Polski, w którym Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczyna program „Taksówka z fotelikiem”. Celem akcji, której towarzyszy 4-miesięczna kampania ambientowa i PR, jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukacja na temat odpowiedzialnego przewożenia najmłodszych.