Facebook

F-commerce, czyli skuteczna sprzedaż na Facebooku

Już dziś na Facebooku reklamuje się aż 1,5 mln firm. Jednak by skutecznie dotrzeć do użytkowników i przekonać ich do zakupu potrzeba czegoś więcej niż zwykłych reklam, gdyż te notują średnio zaledwie 4 kliknięcia na 1000 wyświetleń. Jak wykorzystać potencjał tego największego na świecie serwisu społecznościowego do zwiększania sprzedaży?

Czytaj więcej »F-commerce, czyli skuteczna sprzedaż na Facebooku

Kolejna pułapka na Facebooku – wpadło w nią ponad 60 tys. internautów

Zagrożenia wykorzystujące profile użytkowników Facebooka do rozprzestrzeniania się w sieci nie są niczym nowym. Zwykle są to pułapki, które działają w oparciu o następujący schemat – zauważasz, że jeden z Twoich znajomych na Facebooku polubił kontrowersyjny filmik. Klikasz i gotowe – niechcący polubiłeś stronę z szokującą zawartością i wiedzą już o tym wszyscy Twoi znajomi. O takiej pułapce donieśli dzisiaj eksperci z firmy antywirusowej ESET. W pułapkę wpadło do tej pory ponad 63 tys. internautów!

Czytaj więcej »Kolejna pułapka na Facebooku – wpadło w nią ponad 60 tys. internautów

SpeedUp Venture Capital Group inwestuje ponad pół miliona w Fanpoint – platformę dla administratorów fanpage’y na Facebooku

Fanpoint to zestaw gotowych mechanizmów, dających możliwość samodzielnego tworzenia zaawansowanych aplikacji na platformie Facebook. Obecnie jest to jedna z najbogatszych platform tego typu w Polsce i na świecie. Dzięki pozyskanej inwestycji jej twórcy planują zdobycie zagranicznych rynków i rozwój w kierunku rozwiązań SoLoMo.

Czytaj więcej »SpeedUp Venture Capital Group inwestuje ponad pół miliona w Fanpoint – platformę dla administratorów fanpage’y na Facebooku

Popularność można kupić – zwłaszcza w sieci

Chęć szybkiego zdobycia popularności na Twitterze popycha niektórych użytkowników sieci do szukania rozwiązań niestandardowych. Jednym z nich jest kupowanie fałszywych fanów, tzw. followersów. Tego typu działania są szczególnie popularne wśród osób powszechnie znanych. Rok temu takie działanie zarzucono Mittowi Romneyowi, a ostatnio również polskiemu politykowi, należącemu do największej partii opozycyjnej. Za ile można kupić w sieci nowych fanów? Eksperci z firmy Barracuda Networks twierdzą, że koszt zakupu 1000 nowych fanów na Twitterze to niespełna 20 dolarów.

Czytaj więcej »Popularność można kupić – zwłaszcza w sieci