Fabryka Pomysłów

Ciba Vision sponsoruje wyjazd do Barcelony

CIBA VISION, czołowy producent soczewek kontaktowych w Polsce rozpoczął konkurs pod nazwą Flirt czy Fun, który promuje miesięczne soczewki kontaktowe z rodzinny AIR OPTIX®. Nazwa konkursu nawiązuje do różnych motywacji, którymi kierują się konsumenci noszący soczewki kontaktowe kobiety chcą uwodzić spojrzeniem, a mężczyźni lubią być aktywni. Mechanika konkursu oparta jest na wypełnianiu kartek pocztowych, na których należy opisać najciekawsze pozdrowienia z Barcelony utrzymane w klimacie Flirt lub Fun. Każdy, kto zakupi miesięczne soczewki kontaktowe AIR OPTIX® i napisze kartkę otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci soczewek jednodniowych DAILIES®. Nagrodami dodatkowymi są vouchery o wartości 500 zł na zakupy w sklepach Sephora oraz Go Sport oraz zapasy soczewek kontaktowych CIBA VISON. Nagrodą główną jest 7 dniowy pobyt w Barcelonie dla dwóch osób. CIBA VISION zapewnia atrakcje podczas wyjazdu, takie jak kolację, wizytę w SPA, czy bilet na mecz FC Barcelona.

Czytaj więcej »Ciba Vision sponsoruje wyjazd do Barcelony

Fabryka Pomysłów wspiera Nespresso przy promocji ekspresów do kawy

Fabryka Pomysłów rozpoczęła realizację projektu wspierającego sprzedaż ekspresów do kawy Nespresso. Działania odbywają się w sklepach Villeroy & Boch, Media Markt, Saturn oraz Duka w całej Polsce i polegają na bezpośrednich prezentacjach produktu wśród klientów sklepów tych sieci. Promocja ma na celu zwiększenie sprzedaży produktów Nespresso, czyli ekspresów i kawy w kapsułkach oferowanych na rynku przez tego producenta. Zadaniem personelu promocyjnego jest także prowadzenie degustacji kawy. Fabryka Pomysłów jest odpowiedzialna za obsługę promocji.

Czytaj więcej »Fabryka Pomysłów wspiera Nespresso przy promocji ekspresów do kawy