Fabryka Biznesu

Co cenimy w centrach handlowych

Wielofunkcyjna oferta (handel, rozrywka i gastronomia pod jednym dachem), duża liczba sklepów znanych marek oraz dogodny dojazd – to trzy najważniejsze czynniki, które decydują o popularności centrów handlowych. Tak wynika z badań, przeprowadzonych przez Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International na zlecenie spółki Fabryka Biznesu, inwestora Centrum Handlu, Biznesu i Rozrywki „Sukcesja” w Łodzi.

Czytaj więcej »Co cenimy w centrach handlowych

Sukcesja – nowoczesność i tradycja za 120 mln euro

SUKCESJA – tak będzie się nazywać nowe centrum biznesowo-handlowo-rozrywkowe, które powstanie przy al. Politechniki 5 w Łodzi. Inwestorem jest łódzka spółka Fabryka Biznesu, a budowa ma się rozpocząć jesienią tego roku. W kompleksie o całkowitej powierzchni 150 tys. m kw. będą m.in.: galeria handlowa z marketem i licznymi sklepami różnych branż, nowoczesny hotel (ok. 160 pokoi i zaplecze konferencyjne), część rozrywkowo-rekreacyjna (9 sal kinowych, kręgielnia, boiska do squash’a, ściana wspinaczkowa, fantasy park, klub fitness i SPA), część gastronomiczna z restauracjami, barami i kawiarenkami, biurowiec klasy A i parking podziemny na ok. 1500 samochodów. Zatrudnienie we wszystkich obiektach znajdzie docelowo ponad 2600 osób.Czytaj więcej »Sukcesja – nowoczesność i tradycja za 120 mln euro