Archiwa tagu: Ewa Marczyk-Chłopecka

Najważniejsze wartości korporacyjne na rynku medycznym

Tylko 32% firm działających na polskim rynku medycznym określa swoje wartości korporacyjne. Firmy funkcjonujące na polskim rynku medycznym wciąż nie wykorzystują systemu wartości korporacyjnych jako skutecznego narzędzia definiowania własnej tożsamości – wynika z badania „Corporate Values Index 2009” zrealizowanego przez międzynarodową sieć firm doradczych ECCO Network reprezentowaną w Polsce przez On Board PR.

Nowy Dyrektor w On Board PR Ecco Network. Ewa Marczyk-Chłopecka awansowała na stanowisko Dyrektora w firmie doradczej On Board PR należącej do międzynarodowej sieci Ecco International Communications Network

Ewa Marczyk-Chłopecka objęła stanowisko Dyrektora Działu Healthcare w On Board PR Ecco Network. Kieruje obecnie siedmio osobowym zespołem konsultantów specjalizujących się w zagadnieniach rynku farmaceutycznego. W swoim zespole ma również lekarzy-ekspertów do spraw analizy przekazów do grup terapeutycznych.

On Board PR dla Tork – marki SCA Hygiene Products, jednego z największych na świecie producentów środków higienicznych

Firma On Board PR rozpoczęła realizację działań PR dla marki Tork z portfolio SCA Hygiene Products. Umowa dotyczy doradztwa komunikacyjnego związanego z jednym z produktów. Celem projektu jest wzmocnienie wizerunku oraz zwiększenie świadomości marki Tork. Za realizację działań odpowiedzialny jest zespół Ewy Marczyk-Chłopeckiej pracujący w dziale Healthcare firmy On Board PR.