Archiwa tagu: Eurotel

Już jutro premierowa nocna sprzedaż iPhone’ów w iDream

iDream, należąca do Eurotel SA (operatora punktów sprzedaży T-Mobile i Play) sieć sklepów ze sprzętem Apple, wprowadza do sprzedaży najnowsze modele smartfonów tej marki, czyli iPhone 6 i iPhone 6 Plus. Premierowa sprzedaż rozpocznie się dokładnie o godzinie 0:01 w nocy z czwartku na piątek (23/24 października) w gdańskiej Galerii Madison. Od rana w piątek… Czytaj dalej »

„Bądź do przodu na starcie” – iDream rozdaje Microsoft Office Mac Home&Student 2011 PL

iDream, należąca do Eurotel S.A. sieć sklepów ze sprzętem Apple, przygotowała na sierpień akcję promocji sprzedaży komputerów MacBook Air – do każdego zakupu dokładany jest w prezencie pakiet Microsoft Office Mac Home&Student 2011 PL. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Bądź do przodu na starcie”. Akcję wspiera kampania w internecie i punktach sprzedaży, zwracająca uwagę na… Czytaj dalej »

Eurotel kupuje sieć iTerra za ponad 3 mln zł, planuje uzyskać 30 proc. udział w rynku do końca 2014 r.

Grupa Eurotel kupuje za 3,093 mln zł konkurencyjną sieć iTerra, autoryzowanego sprzedawcę sprzętu Apple.  Przejęte salony będą działały pod marką iDream i tym samym marka iTerra zniknie z rynku. Plan Eurotela zakłada, że po tym przejęciu i planowanym na 2014 rok uruchomieniu kolejnych sklepów marki iDream, zostanie ona jednym z czołowych graczy na rynku, z… Czytaj dalej »

iDream.pl rusza w nowej odsłonie – z nowym layoutem, bardziej funkcjonalny i „trendy”

iDream.pl, licencjonowany sklep z produktami Apple, którego właścicielem jest giełdowa spółka Eurotel SA, startuje dziś w nowej odsłonie. Sklep zyskał nie tylko nowy, jeszcze bardziej nowoczesny wygląd, zgodny z najnowszymi trendami, ale również wprowadził szereg usprawnień dla klientów, m.in. usługi leasingowe, płatności kartami kredytowymi, a także program lojalnościowy, dający zarejestrowanym klientom zniżki na kolejne zakupy.

Giełdowy Eurotel przebudował swój sklep internetowy mobile2.pl, startują promocje

Sklep internetowy mobile2.pl, zajmujący się sprzedażą telefonów komórkowych, tabletów, telewizji na kartę i akcesoriów GSM, zyskał nowy layout, strukturę i rozwiązania nawigacyjne. Zmiany zostały dokonane po szczegółowej analizie danych dotyczących tzw. usability sklepu, ich celem jest maksymalne ułatwienie klientom intuicyjnego poruszania się po szerokiej ofercie sklepu.