Europejski Fundusz Leasingowy

Jesienna kampania EFL na starcie

Wystartowała jesienna kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego, która w oryginalny sposób zaprezentuje zalety oferty EFL. Komunikacja oparta jest na promocji elastycznych rozwiązań skierowanych do obecnych i potencjalnych klientów firmy oraz dodatkowych korzyści jakie daje klientom leasing w EFL. Głównym nośnikiem w kampanii jest prasa branżowa oraz Internet.

Czytaj więcej »Jesienna kampania EFL na starcie

Znaczenie kanałów mobilnych dla leasingu

Elektroniczne kanały wsparcia relacji z klientami zyskują na znaczeniu. Za pomocą Internetu czy telefonu komórkowego, firmy z sektora finansowego są w stanie łatwo, szybko i bez zbędnych procedur dotrzeć do zainteresowanych ich usługami i produktami. Dla tych firm kluczowe jest nawiązanie kontaktu, co przekłada się na poszerzenie grona potencjalnych klientów.

Czytaj więcej »Znaczenie kanałów mobilnych dla leasingu

Klienci drugi rok z rzędu uznali EFL za Firmę Przyjazną Klientowi

Europejski Fundusz Leasingowy dzięki uznaniu swoich klientów, został laureatem konkursu Firma Przyjazna Klientowi. Uroczystość wręczenia certyfikatów, odbyła się 21 maja 2012 w Hotelu Marriott. Certyfikat w imieniu spółki odebrał Krzysztof Ziomek – Dyrektor Zarządzający Pionu Operacji i Technologii EFL.

Czytaj więcej »Klienci drugi rok z rzędu uznali EFL za Firmę Przyjazną Klientowi

Rolnicy coraz chętniej sięgają po środki UE

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR), przekazała do tej pory na konta rolników ponad 33,4 mld złotych wsparcia z programu PROW 2007 – 2013. W ślad za zainteresowaniem środkami unijnymi obserwowany jest wzrost zainteresowania przedsiębiorczych rolników instrumentami finansowymi takimi jak pożyczka, oferowana w ramach pakietu Agrolinia – Europejskiego Funduszu Leasingowego.

Czytaj więcej »Rolnicy coraz chętniej sięgają po środki UE

Dlaczego Polacy nie współdziałają w sferze biznesowej

Według najnowszych danych opublikowanych przez CBOS, ponad połowa zbadanych respondentów (55 proc.) twierdzi, że nie ma z kim współdziałać w sferze biznesowej. Konfrontując te dane z zestawieniami dotyczącymi liczby i struktury młodych polskich przedsiębiorstw oraz oceną warunków prowadzenia w Polsce biznesu odpowiedz na pytanie „dlaczego tak jest?” wydaje się klarowna.

Czytaj więcej »Dlaczego Polacy nie współdziałają w sferze biznesowej