Archiwa tagu: Europejski Fundusz Leasingowy

Jesienna kampania EFL na starcie

Wystartowała jesienna kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego, która w oryginalny sposób zaprezentuje zalety oferty EFL. Komunikacja oparta jest na promocji elastycznych rozwiązań skierowanych do obecnych i potencjalnych klientów firmy oraz dodatkowych korzyści jakie daje klientom leasing w EFL.

Znaczenie kanałów mobilnych dla leasingu

Elektroniczne kanały wsparcia relacji z klientami zyskują na znaczeniu. Za pomocą Internetu czy telefonu komórkowego, firmy z sektora finansowego są w stanie łatwo, szybko i bez zbędnych procedur dotrzeć do zainteresowanych ich usługami i produktami. Dla tych firm kluczowe jest nawiązanie kontaktu, co przekłada się na poszerzenie grona potencjalnych klientów.

Rolnicy coraz chętniej sięgają po środki UE

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR), przekazała do tej pory na konta rolników ponad 33,4 mld złotych wsparcia z programu PROW 2007 – 2013. W ślad za zainteresowaniem środkami unijnymi obserwowany jest wzrost zainteresowania przedsiębiorczych rolników instrumentami finansowymi takimi jak pożyczka, oferowana w ramach pakietu Agrolinia – Europejskiego Funduszu Leasingowego.

Dlaczego Polacy nie współdziałają w sferze biznesowej

Według najnowszych danych opublikowanych przez CBOS, ponad połowa zbadanych respondentów (55 proc.) twierdzi, że nie ma z kim współdziałać w sferze biznesowej. Konfrontując te dane z zestawieniami dotyczącymi liczby i struktury młodych polskich przedsiębiorstw oraz oceną warunków prowadzenia w Polsce biznesu odpowiedz na pytanie „dlaczego tak jest?” wydaje się klarowna.