Estee Lauder

Rusza Akademia Makijażu w Douglas

Aż 81% Polek twierdzi, że potrafi wykonać dobry make-up. Jednocześnie 34% z nich ma trudności z doborem podkładu. Z drugiej strony 2/3 pań deklaruje, że może zrezygnować z tuszu do rzęs, a 99% z różu – kosmetyków najprostszych w użyciu i gwarantujących natychmiastowy efekt. Takie zaskakujące wnioski płyną z najnowszego sondażu TNS OBOP dla Douglas Polska.

Czytaj dalej »Rusza Akademia Makijażu w Douglas

Digital One dla marki Clinique

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi oraz efektów, jakie udało się do tej pory osiągnąć dzięki realizacjom online. Decyzja o dalszej współpracy została podjęta zarówno na podstawie pozytywnych doświadczeń jak i strategii przyszłych działań, przygotowanej przez Digital One” – mówi Klaudia Kielanowska, Business Development Manager, Estee Lauder Poland sp.z o.o.Czytaj dalej »Digital One dla marki Clinique

Polska wersja serwisu marki Estēe Lauder jest już dostępna w Internecie

W ramach nawiązanej w ubiegłym roku współpracy z Estēe Lauder Poland, agencja Digital One dokonała lokalizacji kolejnej marki z portfolio koncernu. Od marca 2009 stronę Estēe Lauder można odwiedzić pod adresem www.esteelauder.pl. Jest to jedna z pierwszych marek luksusowych, posiadająca polską stronę internetową.
Czytaj dalej »Polska wersja serwisu marki Estēe Lauder jest już dostępna w Internecie