Eniro Polska

Aktualne numery NIP i REGON firm w Panoramie Firm

Kompleksowa baza danych to podstawa każdego biznesu, która podnosi skuteczność wszelkich działań np. z zakresu direct marketingu. Baza Panorama Firm została niedawno uzupełniona i zweryfikowana pod kątem numerów rejestrowych firm – NIP i REGON, obecnie posiada je już ponad 95% firm. Jest to bardzo wysoki wskaźnik uzupełnienia numerów rejestrowych, niespotykany na rynku.

Czytaj więcej »Aktualne numery NIP i REGON firm w Panoramie Firm

Zorientuj się w okolicy! – nowa kampania reklamowa Panoramy Firm

W sierpniu br. ruszyła kampania reklamowa zachęcająca do skorzystania z mobilnych rozwiązań Panoramy Firm, ułatwiających użytkownikom lokalne wyszukiwanie firm, produktów i usług. Ogólnopolska akcja startuje w Warszawie, na nośnikach zlokalizowanych przy ruchliwych ulicach. Działania reklamowe zaplanowano do końca 2012 roku.

Czytaj więcej »Zorientuj się w okolicy! – nowa kampania reklamowa Panoramy Firm

Biznes przychodzi do sieci?

Według danych Google z 2010 roku połowa małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce nie posiada własnej strony internetowej. Niewiele więcej z nich umieszcza w sieci wizytówkę, np. na mapach interaktywnych. Świadczy to o tym, że polscy przedsiębiorcy jeszcze nie do końca odkryli możliwości Internetu i korzyści, jakie przynosi on w biznesie.

Czytaj więcej »Biznes przychodzi do sieci?

Eniro – stawiamy na jakość obsługi klientów

Spółka Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm uruchomiła specjalny serwis – enirocentrum.pl. To miejsce stworzone z myślą o obecnych i potencjalnych klientach, w którym mają oni łatwy dostęp do informacji na temat zakupionych reklam, możliwość ich edycji, wprowadzania zmian, opcję testowania, a także stały dostęp do najważniejszych informacji, ofert i promocji.

Czytaj więcej »Eniro – stawiamy na jakość obsługi klientów

Nowe Eniro

Eniro, wiodąca firma świadcząca usługi w zakresie wyszukiwania informacji na skandynawskim rynku medialnym i w Polsce, wprowadza nową identyfikację wizualną. Jest ona podkreśleniem transformacji „od firmy zależnej od druku do w pełni wykorzystującej możliwości online”,w której uczestniczy cała grupa medialna.

Czytaj więcej »Nowe Eniro