Ecco Holiday

Ecco Holiday – Transparentny Touroperator

Biuro Podróży Ecco Holiday uzyskało certyfikat Transparentny Touroperator, przyznawany organizatorom turystyki stosującym przejrzystą politykę finansową i biznesową. Do projektu przystąpić mogą biura spełniające wysokie standardy w działalności gospodarczej. Dotyczy to głównie wypełniania obowiązku sprawozdawczości finansowej, działania na rzecz wymiany informacji oraz transparentności obrotu gospodarczego. Inicjatywa ma na celu wyłonienie najbardziej wiarygodnych touroperatorów o stabilnej pozycji rynkowej. Organizatorem programu jest warszawska firma analityczna TravelData.Czytaj więcej »Ecco Holiday – Transparentny Touroperator

Jak funkcjonować? – pytają agenci. Ecco System! – odpowiada Ecco Holiday

Nadciągają ciężkie czasy dla branży turystycznej. Widmo kryzysu sprawia, że klienci chwytają za portfele i rezygnują z kolejnego wyjazdu. Sprzedaż hamują także kolejne odwołane połączenia czarterowe, będące jedyną reakcją touroperatorów na kurczący się popyt. Ponadto, na agentów nakładane są dodatkowe zobowiązania, np. w postaci weksli, czy aneksy do umów, korzystne wyłączne dla organizatorów. Agenci żalą się na forach internetowych, że nic się nie sprzedaje a ruch w biurach generuje wyłącznie przedsprzedaż lata. Tu na prowizję przyjdzie jednak poczekać aż do przyszłego sezonu. Niestety, opłaty za lokale i wynagrodzenia dla pracowników trzeba regulować co miesiąc. Jak funkcjonować? – pytają agenci. Ecco System! – odpowiada Ecco Holiday.

Czytaj więcej »Jak funkcjonować? – pytają agenci. Ecco System! – odpowiada Ecco Holiday

SKOK Ubezpieczenia i Ecco Holiday wprowadzają nową jakość na rynku turystycznym

Doniesienia o upadkach kolejnych biur podróży sprawiają, iż klienci tracą zaufanie do podmiotów działających na rynku turystycznym. Szansę na zapewnienie bezpieczeństwa finansowego turystów a także zmianę wizerunku touroperatorów stworzyły SKOK Ubezpieczenia, które obejmują ubezpieczeniem klientów biura Ecco Holiday.

Czytaj więcej »SKOK Ubezpieczenia i Ecco Holiday wprowadzają nową jakość na rynku turystycznym

Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w marcu 2009 roku

Za nami ostatni miesiąc sprzedaży ofert promocyjnych wcześniej taniej. Średnia cena rezerwacji wzrosła w stosunku do marca ubiegłego roku tylko o 5 proc. Wciąż najchętniej podróżujemy we dwójkę do Egiptu, ale Tunezja mocno walczy o klienta. Kuba spadła w zestawieniu krajów egzotycznym na trzecie miejsce, a nowym liderem zostały Wyspy Zielonego Przylądka.Czytaj więcej »Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w marcu 2009 roku

Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w lutym 2009 roku

10 procentowy wzrost średniej ceny rezerwacji w porównaniu z lutym 2008. Lekki spadek sprzedaży ofert promocyjnych typu wcześniej taniej i stała pozycja sprzedażowa ofert last minute. Popturystycznie najchętniej w dwie osoby do Egiptu, a egzotycznie na Kubę. Wciąż najchętniej w opcji All Inclusive i samolotem.Czytaj więcej »Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w lutym 2009 roku

Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w styczniu 2009 roku

Dobre wyniki sprzedaży ofert turystycznych w promocji wcześniej tajniej. 30% wzrost w dynamice sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego i niewielki wzrost średniej ceny rezerwacji w tym samym okresie. To główne wnioski biznesowe wynikające z analizy ilościowej i jakościowej wyborów i zachowań polskich turystów kupujących swoje wyjazdy w internecie w styczniu 2009 roku.
Czytaj więcej »Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w styczniu 2009 roku