e-sklep

E-commerce: nowy serwis pomoże sklepom i klientom zrozumieć nowe prawo

Już 25 grudnia 2014 r. wejdzie w życie nowa ustawa regulująca zasady funkcjonowania sklepów internetowych. Jednak na przygotowanie się do jej obowiązywania pozostało mało czasu. Zakres zmian i modyfikacji, jakie wymusza ona na sklepach jest obszerny, a wdrożenie niektórych z nich wymaga zaangażowania specjalistów. Okazuje się, że większość sklepów nie rozpoczęła jeszcze działań w tym zakresie, a za niedostosowanie się do nowych przepisów, grożą kary o wartości do 10 proc. przychodów za ubiegły rok. Jakie są najważniejsze zmiany i gdzie szukać wsparcia przy ich wdrażaniu?

Czytaj dalej »E-commerce: nowy serwis pomoże sklepom i klientom zrozumieć nowe prawo

1 e-sklep

E-commerce: za nieswoje błędy 200 tys. kary lub 2 lata więzienia

rzetelny regulaminObsługa e-sklepu wiąże się z koniecznością spełnienia szeregu wymagań prawnych. Za braki grożą przedsiębiorcy grzywny od 50 do nawet 200 tysięcy złotych. W najcięższych przypadkach sąd, na wniosek GIODO, może nałożyć karę więzienia do lat 2. W planach jest również zwiększenie grzywien do kwoty 1 mln euro. Jednak nie wszystkie obowiązki należą bezpośrednio do właściciela sklepu internetowego, ale to on będzie odpowiedzialny za uchybienia w tym zakresie.

Czytaj dalej »E-commerce: za nieswoje błędy 200 tys. kary lub 2 lata więzienia

Ceneo.pl pomoże e-sklepom zwiększyć sprzedaż

ceneoSystemy rekomendacji produktów to obecnie jedno z podstawowych narzędzi w e-commerce. Ich głównym celem jest pomoc kupującym w podejmowaniu szybszych i trafniejszych decyzji zakupowych. Z punktu widzenia sprzedawcy główna korzyść to wzrost sprzedaży. W lutym zeszłego roku serwis Ceneo.pl wdrożył spersonalizowany system rekomendacji w swoim serwisie. Teraz udostępnia sprawdzone już rozwiązanie sklepom, które współpracują z porównywarką.

Czytaj dalej »Ceneo.pl pomoże e-sklepom zwiększyć sprzedaż