Archiwa tagu: E-mail marketing

Prawo w email marketingu – raport GetResponse

93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse.

SARE publikuje raport z VIII badania poczty

Aż 56 proc uczestników badania potwierdza, że ich firma będzie częściej niż do tej pory wykorzystywała e-mail marketing. Ankietowani marketerzy są świadomi korzyści wynikających ze stosowania e-mailingu w realizacji przedsięwzięć marketingowych. W tym roku potwierdziło to 91 proc. badanych.

O e-mail marketingu dla reklamodawców

17 września 2008 r., w Strefie Gourmet Magdy Gessler odbędzie się seminarium „Efektywny E-mail marketing. Personalizacja komunikacji marketingowej via e-mail i jej wpływ na zwiększenie sprzedaży”. Organizatorami spotkania z reklamodawcami jest holenderska spółka Web Power , która w tym roku weszła na polski rynek i szwedzka grupa One Media specjalizujące się w dostarczaniu rozwiązań e-mail… Czytaj dalej »