E-mail marketing

Prawo w email marketingu – raport GetResponse

getresponse93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse.

Czytaj więcej »Prawo w email marketingu – raport GetResponse

1 E-mail marketing

E-mail marketing, czyli jak nie zostać spamerem

rzetelny regulaminNewslettery i oferty handlowe to podstawowe narzędzia promocji wykorzystywane przez e-sklepy oraz serwisy internetowe. Niestety, często zdarza się, że w pogoni za dobrymi wynikami, popełniany jest szereg błędów. To natomiast daje podstawy do uznania kampanii za niezgodną z prawem. W efekcie przedsiębiorcom grożą wysokie kary sięgające nawet 10 proc. przychodów za rok poprzedni, sprawa przed SOKiK lub WSA oraz problemy z UOKiK i GIODO.

Czytaj więcej »E-mail marketing, czyli jak nie zostać spamerem

Na styku marketingu i sprzedaży, czyli konkretna podpowiedź, jak generować efektywne leady

Właściciele i osoby zarządzające średnimi i dużymi firmami, dążąc do zwiększania liczby nowych klientów, oceniają pracę dwóch działów – marketingu i sprzedaży. Często każdy z tych departamentów podkreśla mocno swoje zasługi, a ewentualnych niepowodzeń upatruje w słabości tego drugiego (nieefektywne spotkania handlowców i nieumiejętne prowadzenie spotkań z pozyskanymi już leadami kontra zbyt mała liczba leadów od działu marketingu lub leady zbyt słabej jakości). Czy warto tracić czas na rozstrzyganie takich dylematów, czy lepiej wprowadzić metodę, która zmotywuje oba działy do ścisłej współpracy, co docelowo wpłynie pozytywnie na wynik firmy?

Czytaj więcej »Na styku marketingu i sprzedaży, czyli konkretna podpowiedź, jak generować efektywne leady

O e-mail marketingu dla reklamodawców

17 września 2008 r., w Strefie Gourmet Magdy Gessler odbędzie się seminarium „Efektywny E-mail marketing. Personalizacja komunikacji marketingowej via e-mail i jej wpływ na zwiększenie sprzedaży”. Organizatorami spotkania z reklamodawcami jest holenderska spółka Web Power , która w tym roku weszła na polski rynek i szwedzka grupa One Media specjalizujące się w dostarczaniu rozwiązań e-mail marketingowych.Czytaj więcej »O e-mail marketingu dla reklamodawców