E-konsumenci – Consumer Journey Online

1 E-konsumenci – Consumer Journey Online

Reklamodawcy muszą więcej inwestować w komunikację cyfrową – raport IAB Polska „E-konsumenci, Consumer Journey Online”

iabRaport „E-konsumenci – Consumer Journey Online (wpływ internetu na proces zakupowy produktów i usług)” przybliża perspektywę internautów na sieć jako źródło informacji w procesie zakupowym produktów i usług. W raporcie Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przedstawia wyniki badania 17 kategorii produktów i usług – od typowo offline’owych (jak produkty spożywcze, gastronomia), po kategorie mocno związane z internetem (np. software, czy multimedia). Z badania wynika, że internet w przypadku większości badanych kategorii jest jednym z najpowszechniejszych źródeł wiedzy wspierających proces zakupowy. Co więcej, charakteryzuje się wysoką wiarygodnością.

Czytaj więcej »Reklamodawcy muszą więcej inwestować w komunikację cyfrową – raport IAB Polska „E-konsumenci, Consumer Journey Online”