e-commerce

Trudniejsze czasy dla branży e-commerce?

E-handel to jedna z najbardziej dynamicznych branż w Polsce. Rodzimi konsumenci kupują przez Internet coraz więcej i częściej, przyczyniając się do powstawania i rozwoju kolejnych sklepów oraz platform e-commerce. Wśród wielkich marek postępuje też trend przenoszenia sprzedaży z offline do online. Ostatnie zmiany w prawach konsumenta, a także nowy algorytm wyszukiwania wprowadzony przez Google mogą jednak utrudnić działalność na tym rynku.

Czytaj więcej »Trudniejsze czasy dla branży e-commerce?

Jak wykorzystać finansowanie społecznościowe w e-commerce?

Moda na finansowanie społecznościowe już jakiś czas temu dotarła do Polski. Za sprawą portali, takich jak Beesfund, Ideowi czy Wspieram.to, nareszcie możemy realizować swoje najśmielsze marzenia. Coraz częściej jednak pojawia się pytanie, czy crowdfunding jest zarezerwowany dla „niepoprawnych marzycieli”, czy może zwiastuje nowatorskie rozwiązania dla biznesu internetowego?

Czytaj więcej »Jak wykorzystać finansowanie społecznościowe w e-commerce?

E-commerce: nowy serwis pomoże sklepom i klientom zrozumieć nowe prawo

Już 25 grudnia 2014 r. wejdzie w życie nowa ustawa regulująca zasady funkcjonowania sklepów internetowych. Jednak na przygotowanie się do jej obowiązywania pozostało mało czasu. Zakres zmian i modyfikacji, jakie wymusza ona na sklepach jest obszerny, a wdrożenie niektórych z nich wymaga zaangażowania specjalistów. Okazuje się, że większość sklepów nie rozpoczęła jeszcze działań w tym zakresie, a za niedostosowanie się do nowych przepisów, grożą kary o wartości do 10 proc. przychodów za ubiegły rok. Jakie są najważniejsze zmiany i gdzie szukać wsparcia przy ich wdrażaniu?

Czytaj więcej »E-commerce: nowy serwis pomoże sklepom i klientom zrozumieć nowe prawo

NEO24.PL, największy w Polsce sklep internetowy, wkracza na nowe segmenty rynku e-commerce

NEO24.PL po raz kolejny wyprzedza rynek i po zakończonym sukcesem pilotażu, wdraża nowy model biznesowy. Sklep, który od lat jest numerem 1 w sprzedaży sprzętu RTV AGD, stawia na ekspansję w nowych obszarach rynku e-commerce – oferuje Klientom jeszcze szerszy wybór IT i zabawek oraz nowe kategorie: produkty dla zwierząt, „dom i ogród”, opony oraz perfumy.

Czytaj więcej »NEO24.PL, największy w Polsce sklep internetowy, wkracza na nowe segmenty rynku e-commerce

Potencjał polskiego rynku B2B w kontekście e-commerce

Platforma Mergeto.pl przygotowała raport poświęcony polskiemu rynkowi e-commerce, kładąc nacisk na analizę transakcji dokonywanych na rynku B2B. W jednym opracowaniu zebrano nie tylko dane rządowe, czy znanych agencji badawczych, ale również unikatowe dane przygotowane na zlecenie autorów. Raport to kompendium wiedzy na temat funkcjonowania oraz potencjału polskiego rynku e-commerce B2B i B2C.

Czytaj więcej »Potencjał polskiego rynku B2B w kontekście e-commerce

2 e-commerce

E-commerce: coraz mniej czasu na dostosowanie się do nowego prawa

rzetelny regulaminZwrot treści cyfrowych zakupionych w sieci jest bardzo trudny lub wręcz niemożliwy. Każdy sklep stosuje swoją własną politykę w tym zakresie. To ma się jednak zmienić za sprawą nowych przepisów UE. Polska zamierza przygotować odpowiednią ustawę jeszcze w tym roku. To oznacza coraz mniej czasu dla rodzimych sklepów na przygotowania. Za niedostosowanie się przedsiębiorcy mogą zapłacić całkowitą utratą zysków.

Czytaj więcej »E-commerce: coraz mniej czasu na dostosowanie się do nowego prawa

3 e-commerce

E-commerce: za nieswoje błędy 200 tys. kary lub 2 lata więzienia

rzetelny regulaminObsługa e-sklepu wiąże się z koniecznością spełnienia szeregu wymagań prawnych. Za braki grożą przedsiębiorcy grzywny od 50 do nawet 200 tysięcy złotych. W najcięższych przypadkach sąd, na wniosek GIODO, może nałożyć karę więzienia do lat 2. W planach jest również zwiększenie grzywien do kwoty 1 mln euro. Jednak nie wszystkie obowiązki należą bezpośrednio do właściciela sklepu internetowego, ale to on będzie odpowiedzialny za uchybienia w tym zakresie.

Czytaj więcej »E-commerce: za nieswoje błędy 200 tys. kary lub 2 lata więzienia

4 e-commerce

Nowa usługa na rynku e-commerce

oexGrupa OEX – specjalizująca się w outsourcingu procesów back-office, wsparcia sprzedaży i marketingu oraz call i contact center – wprowadza na rynek zintegrowaną obsługę procesu e-sprzedaży. Usługa dedykowana jest producentom i importerom poszukujących nowoczesnych kanałów dystrybucji w sprzedaży detalicznej bez ponoszenia nakładów inwestycyjnych.

Czytaj więcej »Nowa usługa na rynku e-commerce