Dziennik Polski

Kontrowersyjny elektroniczny dymek

„E-papierosy dostępne dla dzieci”, „Coraz więcej młodych ludzi sięga po e-papierosa” – takie tytuły pojawiały się w mediach w ostatnim czasie bardzo często. Brak objęcia e-papierosów przepisami prawnymi wzbudza coraz większe kontrowersje. Im bardziej elektroniczny dymek staje się popularny, tym więcej wyzwala emocji. Ale czy są one uzasadnione?

Czytaj więcej »Kontrowersyjny elektroniczny dymek

Polskapresse właścicielem „Dziennika Polskiego”

Informujemy, że 30 czerwca 2011 r. Polskapresse sfinalizowała umowę kupna spółki Polski Dom Medialny, wydawcy „Dziennika Polskiego” oraz serwisów Dziennik.krakow.pl i Grosik24.pl. Prezesem nowej spółki Polskapresse jest Tomasz Niski, dotychczas wiceprezes Polskapresse Oddział Prasa Krakowska. Redaktorem naczelnym „Dziennika Polskiego” pozostaje Piotr Legutko.

Czytaj więcej »Polskapresse właścicielem „Dziennika Polskiego”

Zobacz zmiany w „Dzienniku Polskim”. Kampania reklamowa Lubelskiej Project o nowym wizerunku małopolskiego dziennika

„Zobacz zmiany” to hasło kampanii reklamowej „Dziennika Polskiego”, przygotowanej przez Lubelską Project. Firma była odpowiedzialna za opracowanie strategii, zaplanowanie mediów i przebieg akcji na terenie Małopolski.Czytaj więcej »Zobacz zmiany w „Dzienniku Polskim”. Kampania reklamowa Lubelskiej Project o nowym wizerunku małopolskiego dziennika