Przejdź do treści

Durex

Ucz się na zdrowie

durexDurex już od ponad roku prowadzi kampanię społeczną, mającą na celu otworzenie Polaków na dialog dotyczący seksualności. W ramach działań związanych z akcją, marka duży nacisk kładzie na kwestie związane z bezpieczeństwem seksualnym oraz podnoszeniem świadomości w tym zakresie. Projekt warsztatów w szkołach ponadgimnazjalnych poświęconych bezpiecznym zachowaniom seksualnym oraz profilaktyce HIV/AIDS, zainicjowany przez Społeczny Komitet ds. AIDS doskonale wpisał się w założenia kampanii Durex. Połączono zatem siły, aby wspólnie szerzyć potrzebną wiedzę wśród młodych ludzi.

Czytaj dalej »Ucz się na zdrowie

1 Durex

Pamiętaj, masz prawo wiedzieć więcej… o antykoncepcji

W wielu rodzinach i szkołach rozmowy z młodymi ludźmi o seksie oraz antykoncepcji traktowane są nadal jak tabu. Warto jednak zdać sobie sprawę, że wiedza na ich temat przekazana w odpowiedni sposób pomaga młodzieży podejmować rozsądne decyzje. Dlatego marka Durex, która ma na względzie promowanie odpowiedzialnych zachowań seksualnych, zaangażowała się w akcję „Antykoncepcja – masz prawo wiedzieć”.

Czytaj dalej »Pamiętaj, masz prawo wiedzieć więcej… o antykoncepcji

Zmysłowa współpraca Reckitt Benckiser i LoboSystem…

Po raz pierwszy po przejęciu spółki SSL, znanej z produkcji m.in. prezerwatyw Durex, Reckitt Benckiser zorganizował dla pracowników konferencję pod hasłem „Seksmisja – przyjemne połączenie”. Agencja marketingowa LoboSystem z nieskrywanym rumieńcem odpowiedziała na zaproszenie do koordynacji działań związanych z odważnym projektem wiodącej marki.

Czytaj dalej »Zmysłowa współpraca Reckitt Benckiser i LoboSystem…