Douglas

Rusza Akademia Makijażu w Douglas

Aż 81% Polek twierdzi, że potrafi wykonać dobry make-up. Jednocześnie 34% z nich ma trudności z doborem podkładu. Z drugiej strony 2/3 pań deklaruje, że może zrezygnować z tuszu do rzęs, a 99% z różu – kosmetyków najprostszych w użyciu i gwarantujących natychmiastowy efekt. Takie zaskakujące wnioski płyną z najnowszego sondażu TNS OBOP dla Douglas Polska.

Czytaj więcej »Rusza Akademia Makijażu w Douglas

Mood Media Corporation wypełni muzyką perfumerie Douglas

Mood Media Corporation, wiodący dostawca rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży, rozpoczęła współpracę z Douglasem, największą siecią perfumerii w Polsce. W 87 sklepach, w 45 miastach w Polsce zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio. Jest to kolejna firma, która wesprze swoją sprzedaż za pomocą rozwiązań sensorycznych.

Czytaj więcej »Mood Media Corporation wypełni muzyką perfumerie Douglas

LPP nowym najemcą w Galerii Sanowa w Przemyślu komercjalizowanej przez Cushman & Wakefield

Do grona najemców galerii ostatnio dołączyła firma LPP, zajmująca się projektowaniem i dystrybucją odzieży pod takimi markami jak Reserved, Cropp, House, Mohito, Reserved Kids czy Esotiq. Wyłącznym agentem przy komercjalizacji Galerii Sanowa jest firma Cushman & Wakefield, światowy doradca w dziedzinie nieruchomości.

Czytaj więcej »LPP nowym najemcą w Galerii Sanowa w Przemyślu komercjalizowanej przez Cushman & Wakefield