Przejdź do treści

DoubleVerify

DoubleVerify rozszerza współpracę z LinkedIn w celu wzmocnienia ochrony bezpieczeństwa marki i dopasowania kontekstowego

Dzięki tej integracji reklamodawcy współpracujący z DoubleVerify mogą jeszcze lepiej chronić wartość marki i maksymalizować efektywność kampanii na platformie LinkedIn Audience Network. – DoubleVerify („DV”)… Czytaj dalej »DoubleVerify rozszerza współpracę z LinkedIn w celu wzmocnienia ochrony bezpieczeństwa marki i dopasowania kontekstowego

DoubleVerify wprowadza do oferty nowe narzędzia do pomiarów gazów cieplarnianych we współpracy ze Scope3

DoubleVerify (“DV”) (NYSE: DV), wiodąca platforma oprogramowania do pomiarów i analiz mediów digitalowych, ogłosiła nawiązanie wyłącznej współpracy z firmą Scope3, wiodącym dostawcą danych dotyczących emisji… Czytaj dalej »DoubleVerify wprowadza do oferty nowe narzędzia do pomiarów gazów cieplarnianych we współpracy ze Scope3

Raport DoubleVerify “Global Insights 2022”:
Gdy pieniądze reklamodawców wędrują do Connected TV, fraudy rosną globalnie o 70 proc.

17 maja 2022 – DoubleVerify (“DV”), czołowa światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, opublikowała dzisiaj swój doroczny raport “Global… Czytaj dalej »Raport DoubleVerify “Global Insights 2022”:
Gdy pieniądze reklamodawców wędrują do Connected TV, fraudy rosną globalnie o 70 proc.

DoubleVerify ogłasza odkrycie „ViperBot”, nowego systemu oszustw, który co miesiąc może być odpowiedzialny za kradzież reklamodawcom ponad 8 mln dol. w mobile’u i CTV

DoubleVerify („DV”), (NYSE: DV), wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłasza odkrycie „ViperBota”, zaawansowanego systemu oszustw reklamowych, który próbuje co miesiąc… Czytaj dalej »DoubleVerify ogłasza odkrycie „ViperBot”, nowego systemu oszustw, który co miesiąc może być odpowiedzialny za kradzież reklamodawcom ponad 8 mln dol. w mobile’u i CTV