Przejdź do treści

Donald Brown

Nowa wersja oprogramowania do automatyzacji kampanii wychodzących firmy Interactive Intelligence

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, udostępnił nową wersję swojego oprogramowania do automatyzacji kampanii wychodzących, Interaction Dialer®. Wersja 4.0 oprogramowania jest bardziej przyjazna dla użytkownika, łatwiejsza w zarządzaniu i efektywniejsza w działaniu podczas realizacji kampanii wychodzących.

Czytaj dalej »Nowa wersja oprogramowania do automatyzacji kampanii wychodzących firmy Interactive Intelligence

Wyniki finansowe Interactive Intelligence za rok 2011: znaczący wzrost wdrożeń cloud

Grupa Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań w zakresie biznesowej komunikacji IP, ogłosiła wyniki finansowe za czwarty kwartał oraz cały rok 2011. W 2011 roku firma osiągnęła przychody wysokości 210,1 mln dolarów, co stanowi wzrost o 26 % w porównaniu z rokiem poprzednim. Liczba zleceń na usługi cloud w roku 2011 wzrosła do 23 % całkowitej liczby zamówień.

Czytaj dalej »Wyniki finansowe Interactive Intelligence za rok 2011: znaczący wzrost wdrożeń cloud

Interactive Intelligence na liście 500 największych dostawców usług i oprogramowania na świecie

Grupa Interactive Intelligence (NASDAQ: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, znalazła się na liście Software 500, obejmującej pięciuset największych dostawców usług i oprogramowania na świecie.

Czytaj dalej »Interactive Intelligence na liście 500 największych dostawców usług i oprogramowania na świecie

Oprogramowanie Interactive Intelligence dla centrum kontaktowego dostępne na witrynie Salesforce.com

Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, zintegrował swoje multimedialne rozwiązanie dla centrów kontaktowych z CRM Salesforce. Oprogramowanie jest dostępne na witrynie salesforce.com w dziale AppExchange 2.

Czytaj dalej »Oprogramowanie Interactive Intelligence dla centrum kontaktowego dostępne na witrynie Salesforce.com