Przejdź do treści

DM MAXUS

Rusza kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A.

Dziś wystartowała kolejna kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A. Tematem przewodnim trzydziestosekundowych spotów, które pojawią się między innymi w Telewizji Publicznej, jest hipoteka odwrócona – usługa polegająca na przeniesieniu prawa do nieruchomości w zamian za rentę hipoteczną, wypłacaną dożywotnio. Kampania skierowana jest do Seniorów.

Czytaj dalej »Rusza kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A.

Jesienna kampania HOUSE

1 października ruszyła jesienna kampania HOUSE „Let’s face it”. Na luzie, z humorem i w przewrotny sposób marka obala truizmy, które od najmłodszych lat wpaja się młodym ludziom. Wykorzystuje do tego wytarte hasła i jak zwykle świetne zdjęcia wizerunkowe.

Czytaj dalej »Jesienna kampania HOUSE